پرداخت الکترونیکراه و ساختمان

نحوه خرید برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی

یکی از راه‌های پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی، خرید برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، رانندگان می‌توانند با تهیه این برچسب، بدون توقف در محل ایستگاه‌های عوارضی، هزینه عوارض خودرو خود را پرداخت کنند. در این مطلب نگاهی به چگونگی خرید برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض خواهیم داشت.

چگونه برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی بخریم؟

۱. برای خرید برچسب الکترونیکی ابتدا وارد سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض بانک مسکن به نشانی avarezi.bank-maskan.ir است. سپس روی گزینه «خرید برچسب» که در سمت چپ و وسط سایت قرار دارد، کلیک کنید.

همچنین بخوانید

۲. شما وارد فرم ثبت اطلاعات خودرو می‌شوید. در این صفحه باید اطلاعاتی ازجمله «نوع خودرو» و «شماره پلاک» را وارد کنید و در نهایت روی گزینه «استعلام و مرحله بعد» کلیک کنید.

۳. در این مرحله، استعلام بدهی عوارض در سامانه آنی‌رو و بدهی عوارض پردیس و بندر امام خودرو نشان داده می‌شود. همچنین در این صفحه شما باید اطلاعات صاحب خودرو را نیز وارد کنید. برای این کار باید «نام»، «نام خانوادگی»، «کد ملی» و «تلفن همراه» را وارد و گزینه «مرحله بعد» را انتخاب کنید.

۴. سپس وارد صفحه شارژ اولیه می‌شوید. در این قسمت باید «مبلغ شارژ» و «کد امنیتی» نشان داده شده را وارد کنید. در نهایت باید یکی از درگاه‌های پرداختی را انتخاب کنید تا وارد درگاه پرداخت شوید و فرایند خرید را تکمیل کنید.

توجه داشته باشید که مبلغ شارژ باید ضریبی از ۱۰۰۰۰ ریال باشد.

۵. در انتها نیز زمانی که پرداختتان با موفقیت انجام شود، «نام کاربری»، «کلمه عبور» و «شماره قبض (تیکت)» به شما نمایش داده می‌شود.

توجه داشته باشید که پس از تخصیص اطلاعات برچسب به پلاک خودرو متعاقبا اطلاع‌رسانی لازم از سوی بانک جهت مراجعه به مراکز توزیع، پرداخت هزینه مرتبط و دریافت برچسب صورت خواهد پذیرفت.

 

همچنین بخوانید

‫۲ دیدگاه ها

  1. کاربر محترم ، درخصوص عوارض جاده ای کافی است به سایت زیر مراجعه کرده و پس از ثبت نام ، مبلغ مورد نظر خود را در حساب کاربری خود شارژ کنید، سپس هزینه عوارض به صورت خودکار از حساب شما کسر میشود. نیازی به حساب بانکی مسکن نیست.

    https://avarezi.bank-maskan.ir/

دکمه بازگشت به بالا