بانک و بیمهبیمه

برگزاری دوره های آموزشی بیمه های خودرو در شعب بیمه سرمد

بیست و هفتمین دوره آموزش بیمه های خودرو در ۲۷ شعبه بیمه سرمد در سراسر کشور با هدف ارتقای سطح دانش و به روز رسانی اطلاعات بیمه ای کارشناسان و نمایندگان بیمه سرمد برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه سرمد، این دوره های آموزشی در استان های اردبیل، گیلان، گلستان، سمنان، کردستان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان، فارس، کرمان، ایلام، خراسان شمالی، خراسان رضوی، مستقل مرکزی تهران، غرب و شرق تهران، مرکزی، مازندران، زنجان، قزوین، چهارمحال بختیاری، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی،خوزستان، از ۲۸ خرداد ماه تا اوایل تیر ماه سال جاری برگزار شد.

آشنایی با دستورالعمل بیمه های اتومبیل، نحوه صدور و ثبت پرونده در نرم افزار فناوران، آشنایی و کاربرد دستورالعمل خسارت مالی بیمه های اتومبیل و نحوه محاسبه خسارت آن و کارگاه آموزشی عملی مراحل صدور بیمه های نامه های خودرو از جمله محورهای اصلی این دوره آموزشی بود.
این گزارش می افزاید، این دوره آموزشی با هماهنگی های انجام شده توسط مدیران شعب و بیمه های خودرو و سرمایه انسانی در محل سالن آموزش شعب، برگزار شد، ضمن اینکه دوره مجازی خسارت بیمه های خودرو نیز توسط کارشناسان ستادی بیمه های خودرو برای تمامی شعب اجرا شد .
پژمان نریمانی مدیر سرمایه انسانی بیمه سرمد، ضمن تشکر و قدردانی از مدیران شعب، بیمه های خودرو و حضور نمایندگان و همکاران شعبه، هدف از برگزاری این دوره را شناسایی سطح اطلاعات همکاران و نمایندگان در خصوص صدور بیمه های خودرو، افزایش سطح توانایی کارشناسان و نمایندگان و تفویض اختیارات بیشتر به شعب عنوان کرد.
بر اساس این گزارش، در پایان این دوره آموزشی که به اذعان دانش آموختگان بسیار سودمند واقع شده بود، گواهینامه حضور در دوره اعطا شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا