بورسبورس اوراق

ششمین عرضه اولیه امسال نیز انجام شد/ تخصیص ۹۲سهم «درهآور» به هر کد معاملاتی

ششمین عرضه اولیه سال جاری با عرضه شرکت دارویی ره آورد تأمین (درهآور) انجام شد. در این عرضه ۴۰ میلیون سهم از شرکت یاد شده به ارزش ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به متقاضیان واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، ششمین عرضه اولیه سال جاری با شرکت ۴۳۲ هزار و ۸۹۴ سهم به اتمام رسید. در این عرضه ۴۰ میلیون سهم از سهام شرکت دارویی ره آورد تأمین با قیمت ۳۱۵ تومان عرضه شد که در جریان این عرضه به هر کد معاملاتی ۹۲ سهم تعلق گرفت. بر این اساس شرکت یاد شده که نماد معاملاتی آن با نماد «درهآور» در تابلوی بازار دوم فرابورس درج شده است، امروز ۲۰ درصد از سهام خود را با ارزشی بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فعالان بازار عرضه کرد.

با احتساب قیمت‌های در نظر گرفته شده در این عرضه، شرکت دارویی ره آورد تأمین هم اکنون در فرابورس ایران ۶۳ میلیارد تومانی شده است. بازه مجاز قیمت در این عرضه ۳۰۰ تا ۳۱۵ تومان بوده است.

فرآیند عرضه اولیه این شرکت که مدیریت عرضه آن با شرکت کارگزاری صبا تامین بوده است، به روش بوک بیلدینگ انجام شده است. «تیپیکو» مالک سهام شرکت یاد شده بوده و تعهد خرید سهام ان با شرکت سرمایه گذاری هامون شمال و کارگزاری صبا تامین است.

همچنین بخوانید

گفتنی است، این شرکت در زمینه دارویی فعالیت دارد و ۹۵ درصد بازار داخلی را در زمینه تولید مواد اولیه پلیمر داراست.

 

منبع
اقتصادآنلاین - محمد امین خدابخش

همچنین بخوانید

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید
    آقایون کپی و پیست می کنید اشکالی نداره ولی حداقل کمی مطالب رو بخونید
    این عرضه ششمین عرضه اولیه امسال هست و نه پنجمین
    لطفا تصحیح کنید

  2. درود بر شما کاربر محترم، سپاس از شما، اخبار منتشر شده در آرمان اقتصادی با ذکر منبع و عیناً هر آنچه در سایت مرجع است، منتشر می‌شود.
    با تشکر از نظرتان، خبر اصلاح شد.

دکمه بازگشت به بالا