بانک و بیمهبورس اوراقبیمه

زمان‌بندی پرداخت سود سهام بیمه کوثر

مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری بیمه‌ کوثر اعلام کرد:

برنامه زمان‌بندی پرداخت سود سهام‌‌داران شرکت بیمه کوثر(سهامی عام) اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ازروابط عمومی یمه‌کوثر، زمان‌بندی پرداخت سود سهام‌داران شرکت بیمه کوثر (سهامی عام) مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ که در تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ سهام‌دار این شرکت هستند، مشخص شد.

نویدخاندوزی با بیان اینکه سهام‌داران حقیقی شرکت می‌توانند از تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ از طریق مراجعه به شعب بانک صادرات در سراسر کشور، با همراه داشتن کارت ملی و اعلام کد سهام‌داری، سود سهام مصوب مجمع عمومی سالانه منتهی به سال مالی۱۳۹۷ را دریافت کنند، افزود: سهام‌داران حقیقی می‌توانند از طریق فایل پیوست شماره یک، به‌منظور تکمیل مشخصات فردی خود و اعلام شماره حساب بانکی برای واریز سود سهام اقدام کنند.

وی افزود: سهام‌داران حقوقی نیز طبق قانون تجارت و براساس مهلت هشت ماهه، می‌توانند در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ از طریق واریز به حساب بانکی معرفی شده و با فرم مشخصات درج شده در صفحه پیوست شماره ۲، برای دریافت سود سهام خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: صندوق‌ها، سبدهای سرمایه‌گذاری و شرکت‌های حقوقی، لازم است فرم تکمیل شده پیوستی شماره ۲ را در سربرگ شرکت و با امضای صاحبان امضای مجاز شرکت به آدرس تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، پلاک ۲۴، طبقه ۵، اداره امور سهام و مجامع شرکت بیمه کوثر ارسال کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا