بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

سرمایه‌گذاری زرین‌پال بر دو استارت‌آپ شارژ ریسلر و امتیاز

شرکت زرین‌پال در سال جدید بر دو استارت‌آپ شارژ ریسلر و امتیاز سرمایه‌گذاری کرده است. سرمایه‌گذاری بر استارت‌آپ امتیاز از اردیبهشت‌ماه امسال در زرین‌پال شروع شده و مصطفی امیری، بنیان‌گذار زرین‌پال دراین‌باره می‌گوید: «استارت‌آپ امتیاز محصول مشترک فناوری پرداخت ما و آژانس تبلیغاتی کلیک‌یاب است که یکی از مجموعه‌های شناخته‌شده در تبلیغات اینترنتی است و سابقه چندین‌ساله را در حوزه تبلیغات آنلاین دارد.»

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، استارت‌آپ شارژ ریسلر نیز از استارت‌آپ‌هایی است که زرین‌پال بر آن سرمایه‌گذاری کرده است. او توضیح می‌دهد: «این استارت‌آپ که سرمایه‌گذاری مجدد بر آن را از ماه گذشته آغاز کردیم، با رسالت ارائه زیرساخت‌های مرتبط با عرضه‌وفروش کالاهای الکترونیکی و برقراری چرخه متوازن و شبکه تأمین و عرضه آن‌ها است. شارژ ریسلر در رده محصولات، محصولاتی مانند شارژ اپراتورها، گیفت‌کارت‌های شرکت‌های ایرانی و خارجی و در رده خدمات به‌عنوان واسط ارائه خدمات طرح ترافیک و عوارض اتوبانی و استعلام و پرداخت خلافی را در سرویس خود به عنوان پلتفرم واسط عرضه کرده است.»

به گفته او در ارائه خدمات جدید شارژ ریسلر، با همکاری شرکت‌هایی مانند سها و سیمرغ تجارت بوده است که در سایه این همکاری، توانستیم پرتفوی مناسبی را تعریف کنیم. همچنین با توجه به علاقه زرین‌پال به حوزه یادگیری ماشین، رمزارزها و بلاک‌چین این شرکت در حال نهایی‌کردن توافقات سرمایه‌گذاری خود با تیم‌های منتخب است که خبرهای آن به‌زودی و پس از نهایی‌شدن توافقات اعلام خواهد شد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا