بانک و بیمهبیمه

شرکت‌های بیمه‌ای علاقه‌ای به عقد قرارداد با اتحادیه‌ها ندارند!

رئیس اتحادیه الکترومکانیک تهران اعلام کرد که شرکت‌های ایران و البرز تمایلی به تمدید قرارداد خود با اتحادیه‌ها ندارند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از چابک آنلاین، علی اکبر ایلخانی گفت: دریکی دوسال اخیربا صنعت بیمه در بستن قرارداد تکمیل درمان با چالش هایی روبه روبوده ایم  که به دلیل ضریب خسارت بالا، شرکت های بیمه تمایلی به عقد قرارداد بیمه تکمیل درمان  با اتحادیه ها ندارند.

وی افزود: اعضای اتحادیه الکترومکانیک درحدود ۸ سال تحت پوشش بیمه تکمیل درمان شرکت بیمه ایران بودند و بیمه ایران به دلیل ضریب خسارت بالا دیگر قرارداد خود را تمدید نکرد .

رئیس اتحادیه الکترومکانیک تهران بیان کرد: درسال گذشته با بیمه البرز در بخش تکمیل درمان قرارداد همکاری وجود داشت که عملکرد آنها رضایت بخش بود اما این شرکت بیمه ای هم قرارداد خود را تمدید نکرد و درحال حاضر اعضای اتحادیه فاقد هرگونه بیمه تکمیل در مان هستند.

ایلخانی اظهارکرد: اعضای اتحادیه نزدیک به ۱۷۰۰ نفر هستند که از این تعداد در حدود ۲۰۰ نفر تحت پوشش بیمه تکمیل درمان قراردارند که آنهاهم معمولا اشخاصی هستند که به بیمه تکمیل درمان نیاز دارند .

وی در خصوص اینکه چه تعدادی از اعضای اتحادیه دارای بیمه نامه عمر هستند اظهار بی‌اطلاعی کرد وگفت : دربین محصولات بیمه ای، بیمه نامه های آتش سوزی و مسئولیت برای حرفه ی ما مفید است اما متاسفانه بیمه هنوز در بین اشخاص جامعه جا نیفتاده و از بیمه استفاده بهینه نمی شود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا