بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

تایلند، کریپتو را هم مشمول قوانین ضد پولشویی می‌کند / مسترکارت به دنبال ساخت تیم بلاکچین خود است

رگولاتور ضد پولشویی تایلند، از برنامه‌ریزی‌هایش برای افزودن کریپتوکارنسی به قوانین کشورش می‌گوید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، پریچا چارنساهایانون، دبیرکل دفتر مبارزه با پولشویی می‌گوید مادامی‌که این سازمان، هیچ شکایتی درباره کریپتو دریافت نکرده، کریپتوکارنسی‌ها وسیله‌ای برای نوع جدید پولشویی خواهند بود.

او همچنین گفت شاید هیچ سرنخی از پولشویی به‌دست نیاورند، اما این بدان معنی نیست که این خلاف‌ها صورت نگرفته است.

همچنین بخوانید

تایلند، یکی از کشورهای عضو گروه ویژه اقدام مالی (FATF) است که این گروه، یک رگولاتور مبارزه با پولشویی بین‌المللی است. چارنساهایانون توضیح می‌دهد که مبادلات، مطابق با استانداردهای بین‌المللی برای ارائه‌دهندگان خدمات صرافی کریپتو خواهد بود.

.

 تیم کریپتو مسترکارت

در گزارش‌های دیگر آمده که مسترکارت، تیم بلاکچین خود را با یک سری مزایای جدیدی تشکیل می‌دهد.

به گزارش کوین‌دسک، این غول پرداخت چندین فرصت شغلی را در وب‌سایت استخدامی‌ خود پیشنهاد داده و برای مشاغل سرپرست مهندسی و مهندس ارشد بلاکچین، مدیر توسعه و نوآوری محصول، معاون مدیریت محصول و مدیریت محصول رمزارزها و کیف پول‌ها نیرو جذب می‌کند. دیگر مشاغل ارشد شامل معاون مدیریت شبکه محصول فناوری، رئیس شبکه‌ها و پلتفرم‌ پرداخت‌ها، تحلیلگر ارشد برای مدیریت برنامه‌ریزی استراتژیک و غیره است.

برای مثال، نقش مدیر محصول رمزارزها و کیف پول‌ها به‌این صورت است که این فرد بتواند ایده‌سازی، تعریف، طراحی و توسعه راه‌ حل‌های نوآورانه ارز کریپتو، از جمله راه‌ حل‌های کیف پول را رهبری کند و همچنین باید در این زمینه سابقه قبلی هم داشته باشد. به‌علاوه، مدیر کیف پول، مسئولیت‌ پورتفولیو ثبت اختراع مسترکارت را برعهده خواهد داشت و برای ثبت اختراع جدید فرم درخواست پر می‌کند.

همچنین این شرکت، درباره شرایط دیگر مد نظر خود می‌گوید و از افرادی که مایل‌ هستند در این شغل‌ها استخدام شوند، می‌پرسد: «آیا شجاعت کافی دارید که بدون هیچ ترس و با شهامت به چشمان نیروهای ساختارشکن نگاه کنید و آنها را به اولویت‌های خودتان وادارید؟ آیا مایل هستید که در تقاطع آخرین فناوری‌های حوزه پرداخت و کریپتوکارنیسی‌ها کار کنید؟

در آخر، این شرکت از متقاضیان کار این سوال را می‌پرسد که آیا این انگیزه را دارند که چیز جدیدی خلق کنند و آن را برای نسل بعدی خود شرح دهند؟‌

 

 

منبع
pymnts

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا