پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری

مدیرعامل بانک عامل بخش تعاون، از پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های خرد و متوسط در مناطق روستایی و عشایری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از بانک عامل بخش تعاون، حجت اله مهدیان در بازدید از چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر اظهار داشت:  این بانک با پرداخت ۱۵هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های خرد، متوسط در مناطق روستایی و عشایری موجبات حفظ و ایجاد اشتغال در استان‌های کشور را فراهم آورده است.

وی ادامه داد: کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی بومی، مشاغل و حرفه‌های روستایی و عشایری از مهم‌ترین پیشرانه‌های توسعه اقتصادی کشور به شمار می‌آید و دستگاه‌های مسئول اقدامات گوناگونی برای روز آمدن کردن و بهینه ساختن روش‌های تولید در این رشته‌ها انجام داده‌اند و بانک‌ها نیز به‌عنوان رکن مالی اقتصاد، متناسب با نوع فعالیت اقتصادی روستاییان و عشایر، تسهیلات و خدمات بانکی اختصاصی خود را ارائه داده است.

مهدیان افزود: پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون به بنگاه‌های خرد، متوسط و بزرگ مستقر در مناطق روستایی و عشایری موجبات حفظ و ایجاد اشتغال در استان‌های کشور را فراهم آورده است و حمایت مالی و معنوی از این اقشار تلاشگر به حفظ و توسعه محصولات بومی ایشان کمک شایانی می‌کند.

مدیرعامل بانک عامل بخش تعاون تاکید کرد: تنوع فرهنگی و اقلیمی و بومی ویژه هر منطقه از کشور منجر به تولید محصولاتی منحصربه‌فرد شده است که بسترساز ایجاد مزیت‌های خاص در تولید محصولات اقتصادی بوده است.

منبع

مهر

خروج از نسخه موبایل