اقتصاد کلانویدئو

ویدئو/آخرین وضعیت هپکو؛ هپکو به شخص حقیقی واگذار نمی‌شود

علیرضا صالح رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تا زمانی که قرارداد واگذاری هپکو به صورت قانونی فسخ شود این شرکت توسط سازمان خصوصی سازی و مدیر منصوب از طرف این سازمان اداره خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علیرضا صالح رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به آخرین تحولات شرکت هپکو بیان کرد: شرکت هپکو پیش از این افتخارات بسیاری در تولید داشته، اما متاسفانه پس از واگذاری با مشکلاتی رو به رو شده، ​ برنامه جدی ما این است که این شرکت را دوباره به ریل بازگردانیم.

او گفت: روز گذشته در سیصدو پنجاه و دومین جلسه هیئت واگذاری قرار شد تا به صورت علی الحساب از طریق تسهیلاتی که از بانک ملی دریافت می‌شود ۲ ماه حقوق معوق کارکنان، حداکثر تا اواسط هفته آینده پرداخت شود و از همین امروز مدیریت این شرکت به مدیری که از طرف سازمان خصوصی سازی تعیین شده انتقال یابد.
صالح افزود: هم اکنون با رضایت سهامدار فعلی هپکو، ​ این شرکت از این سهامدار باز پس گرفته شده و ایشان دیگر هیچ دخل و تصرفی در مدیریت این شرکت ندارند و تا زمانی که قرارداد واگذاری هپکو به صورت قانونی فسخ شود این شرکت توسط سازمان خصوصی سازی و مدیر منصوب از طرف این سازمان اداره خواهد شد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا