صنعت، معدن، تجارت

قرارداد سهامدار شرکت هپکو با دستور رئیس جمهور فسخ شد

اراک- استاندار مرکزی گفت: با دستور رییس جمهور و در راستای اقدام برای رفع مشکلات شرکت هپکوی اراک، قرارداد سهامدار این شرکت فسخ شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سید علی آقازاده پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: وعده ما برای رفع مشکلات کارگری شرکت هپکو تحقق پیدا کرده است به طوری که به پیشنهاد استان، نماینده ولی فقیه در استان و شورای تامین استان مبنی بر فسخ قرار داد سهامدار عمده شرکت هپکو، رییس جمهور ظرف ۴۸ ساعت دستور فسخ این قرارداد را صادر کرد.

وی ادامه داد: در چهار، پنج روز اخیر جلسات خوبی در راستای رفع مشکلات شرکت هپکو در شهر تهران برگزار شد و روز گذشته مسئولین به این نتیجه رسیدند که قرارداد سهام دار عمده هپکو فسخ شود و انجام شد و امیدواریم ظرف یکی الی دو هفته آینده نحوه مدیریت سهام دولت در شرکت هپکو مشخص و البته یک تا دو فرمول در این بخش وجود دارد که امیدواریم با نهایی شدن آنها، اخبار خوبی را در این زمینه به مردم اطلاع دهیم.

استاندار مرکزی اظهار کرد: امیدواریم در آستانه اربعین حقوق معوقه کارگران هپکو که حق هم دارند، با هماهنگی سازمان خصوصی سازی و بانک مربوطه ظرف هفته آینده پرداخت شود.

وی گفت: با فسخ قرارداد سهامدار شرکت هپکو وارد فضا و جو بهتری خواهیم شد و چراغ تولید بار دیگر در  هپکو، کارخانه تاریخی و  افتخار صنعت ایران روشن می شود و از مسایل و مشکلاتی که بهانه به دشمنان می دهد، جلوگیری خواهد شد.

آقازاده گفت: از رییس جمهور و وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی سازی قدردانی می کنیم. مدیریت جدید سازمان خصوصی سازی دارای دیدگاه مثبت است. این نوع مدیریت ها در سازمان های حساس مانند خصوصی سازی باید افزایش پیدا کند و امیدواریم مشکلات برخی دیگر از صنایع استان نیز با این پیگیری ها و انسجام و وحدت رفع شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا