ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

آمادگی وزارت ارتباطات برای همکاری با دانشگاه‌ها

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات با اشاره به آمادگی این وزارتخانه برای همکاری با دانشگاه‌ها گفت: ما در زمینه امریه تجربیات خوبی داشتیم به گونه‌ای که اکثر پروژه‌های کلیدی ما از فارغ‌التحصیلان امریه انجام شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، دکتر ستار هاشمی در نشست مدیران دفاتر ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها که امروز در محل وزارت علوم برگزار شد، با اشاره به آمادگی همکاری وزارت ارتباطات برای همکاری با دانشگاه‌ها گفت: علی‌رغم انتقاداتی که نسبت به جامعه دانشگاهی وجود دارد ما درخواست داریم تا بتوانیم با دانشگاه‌ها همکاری‌های مشترکی داشته باشیم و در این زمینه تجربیات موفقی نیز تاکنون داشته باشیم.

وی با اشاره به تجربیات وزارت ارتباطات در زمینه‌ امریه خاطر نشان کرد: تجربیات ما در زمینه امریه بسیار موفق بوده است به گونه‌ای که بسیاری از افرادی که در قالب امریه به ما اضافه شده‌اند در اجرای پروژه‌های کلیدی همکاری‌های مناسبی را با ما داشته‌اند.

هاشمی همچنین با تاکید بر ضرورت همکاری این وزارتخانه با اعضای هیات علمی خاطر نشان کرد: باور ما این است که اعضای هیات علمی منشا اثر هستند و می‌تواند آغازگر فعالیت‌های توسعه‌ای باشند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا