بانکبانک و بیمه

پیشنهادی برای پرداخت سپرده فرشتگان


بانک مرکزی به تازگی مجوز افتتاح ۲۰ شعبه موسسه اعتباری کاسپین را صادر کرده است.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، در چند روز گذشته نیز گفته می‌شود سپرده های زیر ۲۰ میلیون تومان به مشتریان پرداخت و تسویه حساب با آنها صورت خواهد پذیرفت.
اما سوال اینجاست که پرداخت وجه به بیش از ۴۰۰ هزار سپرده گذار چگونه و با چه حجم پول بسیار بالایی صورت خواهد پذیرفت؟
مسئولان بانک مرکزی اکنون که مجوز تعدادی از شعب موسسه اعتباری کاسپین را صادر کرده اند هرچه زودتر مجوز عضویت در شبکه شتاب را نیز به این موسسه اعطا کنند. با این عمل مشتریان موسسه اعتباری با دریافت کارت عضو شبکه شتاب موسسه کاسپین می توانند از فروشگاههای دارای کارت خوان و همچنین خودپردازها مبالغ واریزی را برداشت کنند.
به نوشته اخبار بانک،این اقدام باعث می شود دیگر شاهد ازدحام و شلوغی در شعبات این موسسه نباشیم. معمولاً موسسات اعتباری که مجوز رسمی کسب می نمایند حدود یک سال زمان می‌برد که به عضویت شبکه شتاب در بیایند.

همچنین بخوانید

یک دیدگاه

  1. ای رسانه های ازاده که همیشه یاور مردم بودید ،به یاری میلیونها نفر مردم مظلوم(چندصد هزار سپرده گذار و خانواده های ایشان)بشتابید:
    اجبار مردم به امضای تعهد نامه های اجباری گذشتن از اموال خود؛توسط عوامل سیستم بانکی وموسسه با تهدید و ارعاب از ضبط کامل اموال؛

    از نشانه های شرم اور این سناریوی از پیش طراحی شده مجبور کردن مردم بی پناه
    به امضای تعهدنامه اجباری ،گذشتن از حقوق قانونی خودشان و گرفتن فقط بخشی از اصل سپرده و حذف سودهای قراردادی می باشدکه خلاف قانون وشرع می باشد.
    ای کاش همانند جوامع پیشرفته تشکلهای حقوقی و وکلای ازاده به یاری مردم می امدند، تا اینچنین گرفتار مکر عواملی که سودشان در گرو نجات مالک است ،نباشند.
    ای کاش سیستم بانکی به جای انکه به دنبال اخذ تعهدنامه های اجباری که هیچ ارزش قانونی ندارد،ازمردم باشند،به فکر نجات مردم وکشیدن حق مردم از حلقوم مالک بودند.
    ای کاش به اندازه پرونده بدهکار نفتی ،به حق مردم در این ماجرا توجه می گردید زیرا پولی که در این ماجرا از مردم اختلاس شده است ،چهار برابر بدهی بدهکار بانکی می باشد که حکم اعدام همراه با برگشت اموال جزای ان بدهکار بوده است ،اما در اینجا چون هیچ کس پرونده مردم را پی گیری نکرده است ،مردم باید به مسلخ سیستم بانکی و بانی اولین اختلاس در این کشور اقای س بروند تا خیانت انها برملا نشود و با اخذ این تعهدنامه های اجباری، مردم محکوم نهائی این بزرگترین اختلاس تاریخ جهان خواهند بود ،با این تفاوت که پنج تا هفت درصد جمعیت کشور(سپرده گذاران و خانواده انها)،تمام زندگی خود را از دست می دهند و مالک همچنان اموال خود را که چندین برابر مبلغ مورد نظر می باشد ،در پروژه های مورد نظر خودش افزایش دهد.
    ای کاش این جمعیت یک حامی داشت ومطابق قانون کشور وجهان می توانست با عزت هم اموال خود را دریافت کند وهم با اقتدار و اعتماد به نفس خسارت خود را مطالبه می کرد.
    اما به نظر می رسد حقوق انسانی و شهروندی حتی بر روی کاغذ هم توسط این مافیای قدرت وثروت پذیرفته نیست و مردم همانند بردگان اقای س و مالک باید از ترس همین بخش اندک مال باقیمانده را انهم با منت بپذیرند ،که قطعا چنین نخواهد شد و اقای س اگر از مجازات اولین اختلاس تاریخ این کشور فرار کرد از عواقب این اختلاس اموال مردم که سه برابر بزرگترین اختلاس کشور تا این تاریخ می باشد،رهائی نخواهد یافت و ایشان نمی تواند با تهدید مردم را مجبور به امضای تعهدنامه های اجباری نماید.

دکمه بازگشت به بالا