بانکبانک و بیمه

زیرساخت‌ مناسبی از طریق طرح رونق تعاون بانک توسعه تعاون فراهم شد

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با معرفی طرح رونق تعاون به‌عنوان جدیدترین محصول این بانک افزود: زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مناسبی از طریق طرح رونق تعاون بانک توسعه تعاون برای تعاونی‌ها فراهم‌شده است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل توسعه تعاون که امروز به همراه محمد کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گردهمایی اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی و شرکت‌های تعاونی مشکل‌دار استان گیلان در سالن تدبیر اداره کل تعاون گیلان حضور یافته بود با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون یکی از جوان‌ترین بانک‌ها کشور می‌باشد که در این ده سال ۴۰۰۰۰هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که در سال ۹۸ماهیانه ۱۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌کند

وی با معرفی طرح رونق تعاون به‌عنوان جدیدترین محصول این بانک ویژه گروه‌های مختلف تعاون گران گفت: زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مناسبی از طریق این طرح برای ارائه خدمات تسهیلاتی به شرکت‌های تعاونی فراهم گردیده است و اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی با ساماندهی اعضا و مشتریان خود می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند گردند.

وی بابیان مطلب فوق اظهار داشت: اهداف سیاست‌ها و راهبردهای بانک هنگامی به نتایج موردنظر می‌رسد که ارتباطی دوسویه میان بانک و تعاون گران برقرار باشد. وی در این رابطه افزود: برنامه‌ها و طرح‌های بانک توسعه تعاون در تطبیق با شرایط و مقتضیات شرکت‌های تعاونی طراحی و اجرا می‌گردد.

مهدیان در ادامه به انعقاد تفاهم‌نامه میان بانک توسعه تعاون و معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تأمین مالی پروژه‌های مسکونی شرکت‌های تعاونی مسکن اشاره نمود و گفت: در تلاش هستیم خط اعتباری به میزان ۲۰ هزار میلیارد ریال برای پیشبرد طرح اختصاص دهیم.

وی افزود: البته بانک این طرح را با اختصاص سه هزار میلیارد ریال اعتبار آغاز نموده است و هم‌زمان با پیشرفت طرح، مابقی منابع موردنیاز نیز تأمین خواهد گردید. شایان‌ذکر است در این جلسه مدیران عامل اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی استان گیلان مهم‌ترین مسائل و نقطه نظرات تخصصی خود را با مسئولین حاضر در جلسه مطرح نمودند و راهکارها و راهبردهای تخصصی برای پیشبرد امور تعاونی‌ها ارائه گردید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا