صنعت، معدن، تجارتصوت

بازار در آرامش کامل

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: خوشبختانه بازار در آرامش کامل بسر می برد و مشکل خاصی در کشور وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  «یاسر رایگانی» در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: خیال مردم در تامین کالا راحت باشد چرا که هیچ کمبودی در کشور نخواهیم داشت.

وی اظهارداشت: جلسات ستاد تنظیم بازار از روز جمعه بیست و چهارم آبان ماه سال جاری بصورت روزانه تشکیل می شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مصوبات این ستاد از سوی تمامی دستگاه ها به خوبی در حال اجراست.

وی درادامه با بیان اینکه بازار بصورت مستمر و مرتب در حال رصد و پایش است، افزود: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف به خصوص افزایش قیمت کالا و خدمات را به تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه های نظارتی گزارش دهند.

رایگانی همچنین از شکل گیری کشیک ویژه کنترل و نظارت بر بازار در تعزیرات حکومتی سراسر کشور خبرداد و اظهارداشت: این کشیک ها از ۷ صبح تا ۸ شب در حال فعالیت هستند.

وی به رادیو اقتصاد توضیح داد: جدا از این گشت های مشترک نیز به دو برابر وضع عادی افزایش یافته است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: عملیات بازرسی و نظارت این گشت ها با حضور تمامی دستگاه های ذیربط در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه خیال مردم از بابت آرامش بازار و تامین کالا راحت باشد، افزود: هیچ کالایی در کشور با کمبود مواجه نخواهد شد.

رایگانی در ادامه از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمتی حتی مبالغ پائین در حوزه کالا و خدمات را به سازمان تعزیرات حکومتی، واحد بازرسی و نظارت اتاق های اصناف، بخش نظارت و بازرسی سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و غیره گزارش تا متولیان امر ضمن اطلاع کافی از وضعیت بازار بتوانند اقدامات جدی در بحث مدیریت و کنترل بازار و همینطور در اسرع وقت برخوردهای لازم و قانونی را با سوء استفاده کنندگان و گران فروشان از این شرایط داشته باشند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا