صنعت، معدن، تجارت

هم افزایی توانمندی ها میان سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه آل طه

با انعقاد تفاهم نامه توسعه همکاری های همه جانبه میان سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه آل طه، گام دیگری برای توسعه همکاری های آموزشی تحقیقاتی در سطح ملی و بین المللی برداشته شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، در دیدار ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و رضا اکبریان رئیس دانشگاه آل طه، تفاهم نامه همکاری های همه جانبه میان طرفین منعقد شد.
بنا به این گزارش، کیانی بختیاری در این جلسه ضمن برشمردن توانمندی های سازمان مدیریت صنعتی در زمینه هایی نظیر آموزش های تخصصی و کاربردی؛ مشاوره و تحقیق، کانون های ارزیابی مدیران حرفه ای، مشاوره و اجرای مدیریت چابکی و استراتژی برای سازمان ها و … اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد دوره های حرفه ای، دوره های رسمی کارشناسی ارشد، دوره های میان رشته ای همچون مدیریت زیست فناوری و دوره های آمادگی استخدام را با همکاری دانشگاه آل طه برگزار نماید.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به برگزاری دوره های بین المللی این سازمان گفت: در حوزه آموزش با دانشگاه های معتبر فرانسه، کانادا و آلمان همکاری داریم، همچنین بسیاری از دوره های جدید از جمله مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، مدیریت فناوری و نوآوری؛ مدیریت هوا- فضا؛ مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط با آلمان ها، مدیریت صندوق های بازنشستگی با ایتالیا، مدیریت تحول دیجیتال؛ مدیریت مسئولیت اجتماعی بنگاهها و سازمان ها (CSR)؛ مدیریت صنایع معدنی؛ مدیریت نفت و گاز و پتروشیمی را با دانشگاه های کانادا راه اندازی کرده ایم.
وی در خصوص انعقاد تفاهم نامه فی مابین خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد تا در تمامی زمینه های مورد توافق به ویژه در برگزاری دوره‌های مشترک بین‌المللی با دانشگاه‌های کشورهای آلمان، فرانسه، کانادا و … و همچنین انتشار کتب و مقالات و راه اندازی انتشارات بین المللی در بالاترین سطح، همکاری ها را آغاز نماید.
کیانی بختیاری تصریح نمود: علاوه بر این، سازمان مدیریت صنعتی آماده است در خصوص تدوین اسناد بین المللی بویژه سند بین المللی تمدن با توجه به سوابق و تجاربی که دارد، با دانشگاه آل طه همکاری نماید.
در این جلسه رضا اکبریان رئیس دانشگاه آل طه نیز ضمن بیان این نکته که سازمان مدیریت صنعتی دارای توانمندی های متعدد است اظهار داشت: ما به ارتباط دانشگاه با صنعت معتقدیم و باور داریم زمان رویکردهای جزیره ای سپری شده و باید در حرکت های علمی هم افزایی داشته باشیم.
وی افزود: دانشگاه آل طه به عنوان یک دانشگاه حکمت بنیان علاوه بر آموزش و پژوهش،ارتباط با صنعت و رشد عقلانی دانشجویان خود را مدنظر قرار داده و امید است بتواند به عنوان یک دانشگاه برتر در گستره علوم دانشگاهی خدمتگزار باشد.
اکبریان تصریح کرد: این دانشگاه به منظور گسترش زمینه‎های فعالیت خود، برنامه‎هایی از جمله توسعه تحصیلات تکمیلی، تأسیس شرکتهای دانش بنیان، راه‎اندازی پارک علم و فناوری، فراهم نمودن بستر همکاری با دانشگاه های برتر خارج از کشور، ایجاد مراکز فرهنگی و ترویجی و تأسیس و گسترش پژوهشکده‏ها را در دستورکار خود قرارداده است.
وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری سازمان مدیریت صنعتی پروژه های بین المللی و انتشار کتب در سطح بین المللی محقق گردد.
در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری بین طرفین مبادله گردید.

همچنین بخوانید
از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا