رتکو زیان ده شد

شرکت بارزسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۵۲۱ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، شناسایی زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۶ ماهه به اسفند ۹۷، سود هر سهم را ۴۴۷ ریال اعلام کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت بارزسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو با سرمایه ثبت شده ۹۰ میلیارد ریال، صورت های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت بارزسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو در دوره یاد شده، مبلغ ۱۰۴ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۵۲۱ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته شناسایی زیان داشته است.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲۹ میلیارد و ۸۶۴ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

“رتکو” در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۴۰ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال سود خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴۴۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

خروج از نسخه موبایل