صنعت، معدن، تجارت

تامین خرمای مورد نیاز برای ماه رمضان

وزارت صنعت اعلام کرد:،برای مقطع زمانی ماه مبارک رمضان هماهنگی لازم با اتحادیه ها و انجمن های تولیدی خرما در زمینه تنظیم بازار داخلی و صادرات کالای مذکور در دست انجام است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اعلام کر: برای مقطع زمانی ماه مبارک رمضان هماهنگی لازم با اتحادیه ها و انجمن های تولیدی خرما در زمینه تنظیم بازار داخلی و صادرات کالای مذکور در دست انجام است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای صادرات، سیاست های شفاف و روشنی را با رعایت تنظیم بازار مصرف داخلی در فصول موردنیاز همواره مدنظر داشته است و حمایت از صادرات نیز اساس این تصمیم گیری ها می باشد.

در راستای جلوگیری از کمبود نیاز بازار داخلی و در ماه های پرمصرف با توجه به تجربه سال های گذشته سیاست های لازم را اتخاذ کرده است. در این رابطه برای مقطع زمانی ماه مبارک رمضان هماهنگی لازم با اتحادیه ها و انجمن های تولیدی خرما در زمینه تنظیم بازار داخلی و صادرات کالای مذکور در دست انجام است.

یادآور می شود موضوع ایجاد عوارض برای صادرات خرما در دست بررسی است و تصمیم نهایی پس از هماهنگی های مذکور انجام خواهد شد.

گفتنی است خبرگزاری مهر در مطلبی با عنوان «نامه اعتراض آمیز به وزارت صنعت برای وضع عوارض صادراتی خرما» به نامه رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون ایران در اعتراض به عوارض صادراتی اشاره کرده بود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا