بانکبانک و بیمه

چرا با وجود کرونا به شعبه بانک برویم؟!

شیوع ویروس کرونا و احتمال ابتلا به آن در مراکز پر تردد و پر ازدحام بالاست؟ به نظرتان توصیه های وزارت بهداشت و مسئولان بدون همراهی مردم مثمر ثمر خواهد بود؟ تعطیلی مدارس و تقلیل ساعات کاری ادارات و بانک ها چطور؟ چرا با وجود سرویس های متنوع و گسترده بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال همچنان شاهد حضور مشتریان در بانک هستیم؟ سوالاتی که باید هر یک از ما با تامل بیشتر به آن پاسخ دهیم.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، با وجود تاکیدات بسیار برای حذف رفت و آمدهای غیرضروری هموطنان و حضور در مراکز پر ازدحام و همچنین تدابیر بانک ها برای مقابله با این بحران با ارایه سرویس های بانکی غیرحضوری، همچنان شاهد حضور برخی از مشتریان در شعب بانک ها بدون در نظر گرفتن احتمال به خطر افتادن سلامتی خود و دیگران هستیم.

این در حالی است که طی سال های گذشته بانک ها قدم های بزرگی در مسیر بانکداری الکترونیک و فراتر، بانکداری دیجیتال برداشته اند و امروز شاهد خدمات ارزشمندی در نظام بانکی کشور برای بی نیاز کردن مشتری از مراجعه به شعب بانکی هستیم.

بانک ملی ایران هم به عنوان یکی از سرآمدترین بانک های کشور در همراهی با تکنولوژی های روز دنیا و ارایه آخرین دستاوردهای نوآورانه به نظام بانکی، انواع سامانه ها و اپلیکیشن ها مانند بام و بله را در اختیار مشتریان خود قرار داده است که هر یک می توانند به مثابه یک شعبه تمام عیار بانکی باشد و البته این روزها راه گشا!

همچنین بخوانید

باید توجه داشت در شرایط حساس امروز، شعب بانک ها یکی از مهم ترین مراکز برای انتقال ویروس کرونا محسوب می شوند چرا که هم تردد در این مراکز بالاست و هم اینکه اسکناس، بروات اسنادی و… بسیاری دست به دست می شوند.

به همین علت هم بانک مرکزی با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور و برای محافظت از کارمندان و مشتریان بانکی، اقداماتی را برای تسهیل استفاده مردم از درگاه‌های غیر حضوری و کاهش مراجعات حضوری به شعب و دستگاه‌های خودپرداز به صورت موقت پیش بینی کرده و ساعت کاری شعب نیز بر اساس مصوبه استانداری‌ها کاهش یافته است که البته این اقدامات بدون همراهی مردم بی اثر خواهد بود.

ضمن اینکه در کنار تمامی این تدابیر اندیشیده شده و همچنین خدمات غیرحضوری بانکداری، واحدهای ارتباط مردمی بانک ها هم این روزها با عزم بیشتری برای پاسخگویی به سوالات و مسائل مشتریانشان حضور دارند تا مشتری دغدغه حضور در بانک را در کنار دلواپسی های امروز به دوش نکشد.

با این وجود متاسفانه همچنان شاهد ازدحام و بالا بودن مراجعات مردم به شعب بانک ملی ایران و بانک کارگشایی از واحدهای تابعه این بانک هستیم که می تواند سلامت مشتریان و کارمندان بانک را در معرض خطر قرار دهد.

بیایید با استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی و ظرفیت های بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال در چنین روزهایی، مسئولیت پذیری بیشتری برای حفظ سلامتی خود و دیگران در مقابل بیماری کرونا داشته باشیم؛ مهمان ناخوانده ای که با کمی مراقبت و البته همدلی بیشتر بار سفر خواهد بست.
بانک ملی ایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا