بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

شرکت توسن تکنو آماده جذب نیروهای تعدیلی علی بابا و الی گشت

شرکت توسن‌تکنو در راستای ایفای مسئولیت‌ اجتماعی خود در اقدامی ارزشمند برای جذب نیروهای تعدیل شده در علی بابا و الی گشت اعلام آمادگی کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، شرکت توسن تکنو به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ توسن در زمینه راهکارهای جامع و یکپارچه در حوزه بانکی و پرداخت نظیر راهکارهای مربوط به انواع ماشین‌های بانکی مانند خودپردازها، ماشین‌های دریافت و پرداخت وجه نقد، ماشین‌های خودبانک، راهکارهای مربوط به انواع پایانه‌های کارت‌خوان و راهکارهای یکپارچه در حوزه خرده‌فروشی، صندوق فروشگاهی و جایگاه‌های سوخت فعالیت دارد.

این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی خود و  بهبود در فضای کسب‌وکار در شرایطی که شیوع ویروس کرونا به اقتصاد کشور ضربه زده و برخی کسب و کارها  از جمله علی بابا و الی گشت نسبت به تعدیل نیروها اقدام کرده‌اند، قصد دارد تا در حرکتی ارزشمند برای آینده‌ای روشن، در آستانه نزدیک‌شدن به روزهای پایانی سال نیروی انسانی متخصص با اولویت پرسنل توانمند تعدیلی جذب می‌کند.

نیروهای علاقه مند و متخصص به منظور همکاری با شرکت توسن تکنو می‌توانند روزمه‌های خود را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا