برگزاری اولین همایش تخصصی کمپرسورها در ایران

رئیس اولین همایش ملی تخصصی کمپرسورها از برگزاری همایش مذکور ماه جاری خبر داد و افزود: در این همایش توان ساخت کمپرسور در داخل کشور ارزیابی میشود.

به گزارش آرمان اقتصادی، رئیس همایش ایران کمپرسور  با بیان براینکه کمپرسورها یکی از مهم ترین و حیاتی ترین تجهیزات مورد نیاز در صنایع کشور است گفت:این همایش در راستای تحقق شعار ” اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” و با هدف توسعه و تعالی صنعت کمپرسور کشور برگزار میشید.

وی درمورد روند برگزاری همایش توضیح داد: در اولین همایش ملی تخصصی کمپرسورها که با حمایت و مشارکت وزارتخانه‌های نفت، صنعت معدن و تجارت و نیرو به عنوان گردهمایی تخصصی سالیانه صنعت کمپرسور کشور توسط مرکز آموزش هوایار برگزار می شود قصد داریم شرایط خود را در ساخت و نگهداری کمپرسور که یکی از قطعات اصلی صنعت نفت و گاز به شمار می رود مورد ارزیابی قرار دهیم.

رئیس اولین همایش ملی تخصصی کمپرسورها ادامه داد: این همایش با استقبال گسترده صنایع کشور و با حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد وزارت نفت، وزارت نیرو و وزارت صنعت معدن تجارت و با سخنرانی متخصصین داخلی و بین المللی به مدت یک روز در ۱۴ تیرماه سال جاری و در محل مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.

رئیس همایش ایران کمپرسور درمورد محورهای همایش مذکور نیز توضیح داد: طراحی و ساخت کمپرسورها، سیستم های مدیریت نگهداری و تعمیرات در کمپرسورها، بررسی راهکارها و روش های ارتقاء و نوسازی در کمپرسورها، بررسی آخرین دستاوردها و تکنولوژی های نوین و نقش آن در انتخاب کمپرسورها و همچنین بررسی راهکارهای نوین صرفه جویی و افزایش بهره وری در مصرف انرژی کمپرسورها از محورهای این همایش  است.

وی تصریح کرد: در این همایش یک نمایشگاه جانبی به منظور ارائه آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و محصولات شرکت‌های فعال در صنعت کمپرسور کشور نیز برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش علاقمندان به منظور دستیابی به اطلاعات ثبت نام و مشارکت در این همایش می توانند به وب سایت همایش به آدرس www.iccompressor.ir مراجعه کنند.

 

 

خروج از نسخه موبایل