سود ۱۴۷ریالی برای هرسهم «سیمرغ» در ۳ماه

شرکت سیمرغ در صورت های مالی ۳ماهه از شناسایی سود ۱۴۷ریالی برای هرسهم خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از(سنا)، شرکت سیمرغ در فعالیت ۳ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸، سود عملیاتی خود را ۱۷۶میلیارد ریال و سود خالص را ۱۹۰میلیارد ریال منتشر کرد.

این شرکت یک هزار و ۳۰۰میلیارد ریالی سود انباشته دوره مورد گزارش را یک هزار و ۸۹۱میلیارد ریال اعلام کرد که در این راستا به سود ۱۴۷ریالی برای هرسهم دست یافته است.

سیمرغ در برآوردی که از تغییرات عوامل بهای تمام شده دوره ۹ماهه منتهی به ۳۰ آذر۱۳۹۹ دارد اعلام کرد که بخش زیادی از بهای تمام شده مشروط به تغییرات نرخ های دولتی است و در صورت افزایش نرخ دولتی مواد اولیه مصرفی، بهای تمام شده افزایش می یابد.

این شرکت قصد تکمیل طرح های توسعه خود را دارد. در این طرح اعلام شده که ظرفیت اولیه شرکت در دست احداث ۴۵۰هزار قطعه تولید مرغ تخمگذار بوده که با توجه تمهیدات در نظر گرفته شده ظرفیت واحد مذکور تا ۴۸۶ هزار قطعه قابل افزایش است.

از سوی دیگر سیمرغ اعلام کرد که برنامه های تامین مالی جدیدی در شرکت وجود نخواهد داشت و حتی شرکت در وضعیت کنونی برنامه افزایش سرمایه نیز ندارد.

در سایر برنامه های با اهمیت شرکت برای دوره ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۹ به راه اندازی واحد مرغ تخم مرغ منطقه بردسیر کرمان اشاره شده که ظرفیت این واحد ۴۸۶هزار قطعه مرغ است. از سوی دیگر سیمرغ به دنبال شناسایی واحدهای با ظرفیت بالای مرغ تخمگذار جهت اجاره و تولید تخم مرغ خوراکی و افزایش سهم بازار است.

خروج از نسخه موبایل