ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

ثبت ۸ میلیارد پیامک در اپراتورهای موبایل

تعداد پیامک‌های ورودی به هر یک از اپراتورهای تلفن همراه از سمت سایر اپراتورها، در سه ماهه‌ چهارم سال ۱۳۹۸ به بیش از هشت میلیارد پیامک می‌رسد.

به گزارش آرمان اقتصادی، با ورود شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، بخش بزرگی از مکالمات و پیام‌ها به این فضا منتقل شده است. با وجود این، هنوز هم برخی افراد در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت و یا به دلایل دیگر، برای برقراری ارتباط با دوستان خود، از روش‌هایی مانند مکالمه و ارسال پیامک استفاده می‌کنند.

آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعداد پیامک‌های ارسال‌شده در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در سه ماهه‌ سوم سال جاری را مشخص کرده است که نشان می‌دهد در سه ماهه‌ چهارم سال ۱۳۹۸ بیش از هشت میلیارد و ۳۴ میلیون و ۶۳۷ هزار پیامک به هر یک از اپراتورهای تلفن همراه از سمت سایر اپراتورها، ارسال شده است.

همچنین بخوانید

تعداد پیامک‌های خروجی از همراه اول به سایر اپراتورها در مجموع بیش از سه میلیارد و ۶۴۸ میلیون و ۹۸۷ هزار عدد و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور همراه اول، بیش از چهار میلیارد و ۱۲۰ میلیون و ۳۶۲ عدد بوده است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای همراه اول، بیش از ۴۶ میلیارد و ۳۶۴ میلیون و ۹۱۷ هزار عدد بوده است.

تعداد پیامک‌های خروجی از اپراتور ایرانسل به سایر اپراتورها در مجموع بیش از سه میلیارد و ۹۱۶ میلیون و ۶۰۲ هزار عدد و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور ایرانسل، بیش از سه میلیارد و ۵۳۸ میلیون و ۵۵۸ هزار عدد بوده است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای ایرانسل، بیش از پنج میلیارد و ۱۶۲ میلیون و ۸۸۳ هزار عدد بوده است.

تعداد پیامک‌های خروجی از اپراتور رایتل به سایر اپراتورها در مجموع بیش از ۶۲۴ میلیون و ۴۸۵ هزار عدد و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور رایتل، بیش از ۳۷۵ میلیون و ۷۱۶ هزار عدد بوده است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای رایتل، بیش از ۴۲ میلیون و ۶۱۰ هزار عدد بوده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا