اقتصاد کلان

خبرهای خوبی در راه است

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر اینکه امروز این بانک از نظر منابع و مصارف، مطالبات و تعداد کاربران بانکداری الکترونیکی، در بهترین شرایط هشت سال اخیر قرار دارد، گفت: در صورت‌های مالی سال ۱۳٩٨ بانک صادرات ایران سود قطعی شده و برای سه ماهه اول سال ٩٩ نیز خبرهای خوبی برای بازار سرمایه، مشتریان و هموطنان خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در مراسمی با اشاره به صف‌های خرید «وبصادر» در روزهای اخیر افزود: تشکیل صف خرید روزانه تا دو میلیارد سهم بانک صادرات ایران در روزهای اخیر نشان می‌دهد که سهامداران و فعالان بازار منتظرخبرهای خوبی از بانک صادرات ایران هستند.
وی در تشریح دلایل سودآوری بانک گفت: بهبود نرخ موثر تسهیلات، جذب منابع ارزان قیمت و تلاش برای کاهش هزینه‌ها، به ویژه کاهش هزینه ذخیره مطالبات مشکوک‌الوصول و هزینه‌های مالی از جمله عوامل اصلی سودآوری بانک بوده است.
صیدی بر ادامه رعایت حد مجاز تسهیلات و پرهیز از اضافه برداشت از منابع بانک مرکزی نیز تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: این که یک سازمان ۶٩ سال دوام بیاورد و رشد کند و دو یا سه حادثه بزرگ را هم از سر بگذراند و بالنده‌تر پیش برود، اتفاقی نیست. بانک صادرات ایران با کسب موفقیتی دیگر، در شاخص جذب منابع کم نظیر عمل کرده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا