انرژی

تشکیل گروه‌های کاری برای پیگیری مسائل مربوط به بودجه ۱۴۰۰

وزیر نیرو از تشکیل گروه‌های کاری مختلفی به منظور پیگیری مسائل مربوط به لایحه بودجه ۱۴۰۰ و ساز و کارهای صنعت آب و برق تا دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، رضا اردکانیان امروز در پایان  نشست با اعضای کمیسیون انرژی مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با لطفی که کمیسیون انرژی مجلس به عنوان کمیسیون اصلی وزارت نیرو در این بخش داشتند با حضور رییس این کمیسیون، علاوه بر ارائه گزارش عملکرد، برنامه های پیش رو به‌ویژه اتفاق هایی که در سال آخر فعالیت دولت با کمک مجلس می شود انجام داد تا بتوان ریل گذاری مناسب‌تری برای سال های پیش رو داشت، را ارائه کردیم.

وی اضافه کرد: نمایندگان هم با توجه به اشرافی که بر مسائل دارند و ترکیب مناسبی که در کمیسیون انرژی به لحاظ تخصصی وجود دارد، هم مسائل ملی و هم مسائل حوزه انتخابیه خود را به بحث گذاشتند که تا دو  هفته آینده پاسخ مکتوب این موارد تقدیم ریاست کمیسیون خواهد شد.

همچنین بخوانید

اردکانیان همچنین گفت: تا یکی دو ماه آینده گروه‌های کاری مختلفی برای پیگری مسائل و آنچه می‌ توان در لایحه بودجه ۱۴۰۰ و ساز و کارهایی که به مدد صنعت برق خواهد آمد هم امسال و هم سال های آینده، مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا