بانکبانک و بیمه

افزایش منابع و پرداخت تسهیلات بانک صادرات

معاون مالی بانک صادرات ایران، ضمن تشریح صورت‌های مالی میان دوره‌ای این بانک، گفت: منابع بانک صادرات در مقایسه با سنوات گذشته افزایش چشمگیری داشته که به تبع آن میزان پرداخت تسهیلات نیز رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش آرمان اقتصادی، احمد فاضل در مراسم گرامیداشت شهدا و ایثارگران شبکه اقتصادی و بانکی کشور، گفت: وصول مطالبات از بدهکاران کلان ارزی و ریالی در بانک صادرات ایران، افزایش چشمگیری در درآمدهای غیر مشاع ایجاد کرده است که به صورت مستقیم به سهامداران بانک تعلق می‌گیرد و این روند وصول به صورت جدی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به انتشار صورت‌های مالی شش‌ماهه و اصلاح ساختار مالی این بانک، اظهار کرد: مدیریت هزینه‌ها به معنای واقعی آن یعنی تلاش برای مصرف بهینه منابع و تأکید بر آموزش کارکنان و بانکداری دیجیتال، آینده روشنی را برای بانک صادرات ایران رقم زده و باعث افزایش سودآوری پایدار این بانک می‌شود.

همچنین بخوانید

فاضلی افزود: منابع این بانک در مقایسه با سنوات گذشته افزایش چشمگیری داشته و به تبع آن میزان پرداخت تسهیلات  رشد قابل توجهی داشته است.

معاون مالی بانک صادرات ایران در پایان با اشاره به برنامه‌های این بانک در بخش وصول مطالبات، تاکید کرد: وصول مطالبات معوق از بدهکاران کلان ارزی و ریالی در بانک صادرات ایران با جدیت در حال انجام است که این امر افزایش چشمگیری در درآمدهای غیرمشاع بانک و منافع سهامداران ایجاد کرده و این روند با سرعت بیشتری تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام 

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا