خودروصنعت، معدن، تجارت

کراس اوور سایپا سال آینده به بازار می‌آید +عکس

 

کراس اوور سایپا سال آینده به بازار می‌آید +عکس

به تازگی صفحه رسمی سایپا در اینستاگرام تصویر جدیدی از SP۱۰۰ کراس منتشر کرده و اعلام نموده که این خودرو سال آینده به بازار می آید.

به گزارش آرمان اقتصادی، گروه خودروسازی سایپا نیمه دوم مرداد ۹۹ «SP100 کراس» را رونمایی کرد. این خودرو توسط مقامات دولتی و رئیس دفتر ریاست جمهوری پرده برداری شد و قرار است تا در آینده نزدیک نام تجاری آن انتخاب شود.

در این مراسم مشخص شد که SP100 کراس سایپا از سال آینده وارد بازار خواهد شد و به عنوان اولین کراس اوور با پلاک ملی به مرحله تولید نهایی می رسد. این خودرو از نظر ساختار و پلتفرم مشابه به شاهین است و از مگا پلتفرم SP100 سایپا در آن استفاده شده است.

سانروف، دو کیسه هوا (۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای در نسخه فول آپشن اتوماتیک)، سانروف، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، رینگ آلومینیومی تراش خورده، تریم داخلی چرم، صندلی راننده برقی، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، آینه تاشو برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سیستم کنترل پایداری و… از جمله امکانات سایپا SP100 کراس است.

به گفته مهندسان و مدیران سایپا، این کراس اوور خانوادگی با پیشرانه های مختلف به بازار می آید و جعبه دنده ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک HPT ساخت DAE بر روی آن نصب می شود. SP100 کراس قرار است تا با پیشرانه هایی با قدرت ۱۰۸ تا ۱۵۶ اسب بخار به بازار عرضه شود و فعلا در نسخه تک دیفرانسیل جلو به مرحله تولید برسد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا