ساخت دیگ‌های بخار و مبدل‌ها با رویکرد کاهش مصرف انرژی در کشور

گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان با تولید بویلرها و مبدل‌ها موفق به طراحی، تولید و ثبت محصولات دانش‌بنیان جدید با رویکرد کاهش مصرف انرژی شدند.

به گزارش ایسنا، علی‌اصغر رحمانی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه این شرکت فعالیت خود را در صنعت تاسیسات و انرژی با هدف طراحی، ساخت و تولید انواع سیستم‌های گرمایشی از سال ۷۳ آغاز کرد، گفت: از جمله تولیدات این مجموعه می‌توان به انواع دیگ‌های مورد استفاده در صنایع مختلف (بخار، آب داغ، آب گرم و روغن داغ)، مبدل‌های حرارتی، انواع فیلتر مایعات، دی‌اریتور، مخازن تحت فشار، انواع سیستم‌های کاهنده مصرف انرژی، پکیج‌های چند منظوره موتورخانه‌ای، هواسازهای گرمایشی (هیتر) و مشعل‌های صنعتی اشاره کرد.

وی مبدل‌های حرارتی را تجهیزاتی دانست که برای انتقال حرارت بین دو سیال (مایع یا گاز) مورد استفاده قرار می‌گیرند و ادامه داد: این تجهیزات در صنایع مختلف همچون نفت و گاز، تهویه مطبوع، خودرو و بسیاری دیگر از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

رحمانی خاطر نشان کرد: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، صنعت نفت، گاز و انرژی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، هتل‌ها و مراکز اقامتی، کارخانجات و مراکز صنعتی، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی، سالن‌های ورزشی و استخرها و غیره از جمله مکان‌هایی هستند که از خدمات و محصولات این شرکت استفاده می‌کنند.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست‌جمهوری، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان یادآور شد: مجموعه ما در کنار اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران، استانداردهای بین‌المللی را هم در تولید محصولات خود لحاظ می‌کند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل