امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

صادرات ماهیان زینتی آذرشهر به کشورهای همسایه

آذرشهر- مدیر جهاد کشاورزی آذرشهر با بیان اینکه تولیدکنندگان ماهیان زینتی این شهرستان دارای بزرگترین مزارع در سطح استان هستند، گفت: ماهیان زینتی تولیدی به کشورهای همسایه صادر می شود.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد پرتوی در بازید از طرح‌های شیلات در شهرستان آذرشهر از جمله واحدهای پرورش ماهیان زینتی شهرستان آذرشهر در شهر تیمورلو و روستای فیروز سالار به ارائه گزارشی مبنی بر اینکه ۴۰-۳۰ درصد تولید کل ماهیان زینتی استان در شهرستان آذرشهر است، اظهار داشت: شهرستان آذرشهر اولین قطب تولیدکننده ماهیان زینتی استان است.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان ماهیان زینتی شهرستان آذرشهر دارای بزرگترین مزارع و استخرهای باز و سرپوشیده در سطح استان هستند، گفت: ماهیان زینتی تولیدی به کشورهای همسایه صادر می‌شود و باعث رونق اقتصادی و ارزآوری و ایجاد اشتغال پایدار به کشور می‌گردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آذرشهر در ادامه افزود: در صورت توجه بیشتر و ایجاد نمایشگاه‌های دائمی ماهیان زینتی، باعث رونق گردشگری و اقتصادی در شهرستان خواهد شد.

حجت‌الاسلام یوسف پرویزپور مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات کشور در این بازدید با بیان اینکه هرکسی در هر مسؤولیتی چه مدیر جز و چه مدیرکل باید در مسیر پیشرفت جامعه اسلامی گام بردارد، متذکر شد: امروز نیازمند مدیریت و نگرش جهادی در همه بخش‌ها هستیم و پیشرفت جامعه تنها به‌صورت موظفی کار کردن مهیا نمی‌شود بلکه تلاش مضاعف و جهادی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان ایجاد یاس و ناامیدی مردم از انقلاب اسلامی است و این خود مسؤولیت مدیران را مهم‌تر می‌کند، خاطرنشان کرد: حفاظت و حراست از انقلاب به عنوان دستاورد خون هزاران شهید از وظایف همه است و باید در این مسیر با درست کارکردن، تکریم ارباب رجوع، تسریع در انجام کارها و غفلت نکردن مادی و معنوی از کارکنان گام برداریم.

وی یادآور شد: آذربایجان‌شرقی استانی مهم در فعالیت‌های شیلاتی است و در این بخش کارهای بسیاری را می‌توان انجام داد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا