ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

زیرساخت‌های لجستیکی و اطلاعاتی کشور در خدمت مبارزه با کرونا قرار گرفت

تمامی ظرفیت و ابزارهای موجود شبکه داخلی و شبکه مادر مخابراتی، زیرساخت‌های لجستیکی و اطلاعاتی، با هدف هم‌افزایی، مشارکت و هماهنگی هر چه بیشتر جهت مبارزه با بیماری کرونا مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، با صدور حکمی از سوی محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات-، تمامی ظرفیت و ابزارهای موجود شبکه داخلی و شبکه مادر مخابراتی، زیرساخت‌های لجستیکی و اطلاعاتی، توانمندی‌های حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی کشور برای پایش، مراقبت الکترونیکی افراد در قرنطینه و کنترل اضطراری و آنی بیماران، آموزش و اطلاع رسانی هوشمند و دقیق هم‌وطنان، حمایت از کسب و کارهای در معرض و عرضه الکترونیکی محصولات و خدمات سازمان‌های صنعتی و کسب و کارها و غیره با هدف هم‌افزایی، مشارکت و هماهنگی هر چه بیشتر جهت مبارزه با بیماری کرونا مورد استفاده قرار گرفت.

هم‌چنین با صدور این حکم امیر ناظمی، معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران به عنوان «عضو کمیته ویژه مبارزه با بیماری کرونا در ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب شد.

همچنین بخوانید

آقایان فلاح، الفت‌نسب، اثنی‌عشری، جوانمردی، فتاحی، سبحانی‌فر، فنایی، رضوانی‌پور، ترابیان، جوانبخت، صدری، رستگار، محمدی، سعادت و قنبری از دیگر اعضای این کمیته هستند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا