ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

قطعی یک ساعته یوتیوب و جی میل گوگل

خدمات گوگل از جمله یوتیوب، جی میل و گوگل درایو پس از اختلال جهانی که قطع دسترسی هزاران کاربران را به دنبال داشت، روز دوشنبه احیا شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، وب سایت گوگل که قطعی ها را رصد می کند، اعلام کرد سرویسهای مذکور که به مدت حدود یک ساعت قطع شده بودند، برای اکثر کاربران احیا شدند.

گوگل برخی از بزرگترین سرویسهای اینترنتی مورد استفاده در جهان را دارد. یوتیوب هر ماه بیش از دو میلیارد کاربر دارد و مردم بیش از یک میلیارد ساعت ویدیو در این پلتفرم تماشا می کنند.

یوتیوب در توییتی اعلام کرد ما برگشتیم و در حال فعالیتیم. این سرویس ویدیویی پیشتر توییت کرده بود که بسیاری از کاربران برای دسترسی به یوتیوب مشکل دارند.

طبق اطلاعات وب سایت مانینورینگ خرابی داون دتکتور، بیش از ۱۲ هزار کاربر یوتیوب در بسیاری از بخشهای جهان از جمله آمریکا، انگلیس و هند با این قطعی روبرو شدند.

بر اساس گزارش رویترز، قطعی در اپلیکیشنهای گوگل غیرمتداول نیست اما قطعی روز دوشنبه شامل همه سرویسهای محبوب این شرکت شامل هنگ اوت، گوگل چت و گوگل میت بود که محصولات مورد استفاده گسترده کاربران در دوران شیوع ویروس کرونا بوده اند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا