بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

حل چالش‌های تبادلات مالی بین‌المللی در شرکت‌های دانش بنیان

با مسدود شدن حساب‌های بین‌المللی بانکی و فشار بیش از پیش تحریم‌ها، تبادلات مالی به یکی از دغدغه‌های اصلی کشور تبدیل شده و در این راستا یکی از شرکت‌های دانش بنیان داخلی به حل این دغدغه پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بیت راه به عنوان یک درگاه ارز دیجیتال اﻣﮑﺎن ﭘﺮداﺧﺖ ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ را ﺑﺮای ﻣﺸﺎﻏﻞ آﻓﻼﯾﻦ و آﻧﻼﯾﻦ ﻓﺮاﻫﻢ کرده و چالش های متعددی از جمله مسدود بودن حساب های بانکی، عدم امکان دریافت آنلاین پول درتبادلات بین المللی، سرعت انتقال و تسویه پایین پرداخت های آنلاین و کارمزد بالای این تراکنش ها را برطرف می کند و می تواند مسیر رشد کسب و کارهای کشور را در شرایط تحریمی کنونی هموارسازد.

ایده بیت راه سال ۱۳۹۸ در دل هلدینگ ارنیکا ظهور کرد. دانش بومی و تلاش بی وقفه تیم متخصصین و جوان بیت راه سبب به بار نشستن این ایده و رشد آن در مدت زمان کوتاه شد و هم اکنون توانسته در میان شرکت های دانش بنیان ایرانی قرار گیرد.

بیت راه؛ یکی از ۹ زیر مجموعه خانواده بزرگ ارنیکاست که در راستای تاثیر هر چه بیشتر تکنولوژی بر کسب و کارهای کشور گام بر می دارد. با رشد روزافزون کاربران بازار رمز ارز در سراسر دنیا و گسترش صنعت استارتاپی کشور؛ شاهد پیشرفت کسب و کارهای حوزه ارز دیجیتال در کشور خواهیم بود.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا