بورسبورس اوراق

قالیباف موضوع بورس را به جلسه شورای اقتصادی سران می‌برد

جلسه ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس با موضوع ریشه یابی مشکلات بورس با حضور رئیس مجلس و وزیر اقتصاد هم اکنون در حال برگزاری است.

به گزارش آرمان اقتصادی، همزمان با ریزش سنگین بورس و زیان ۷۰ درصدی سهامداران، مجلس وزیر اقتصاد را به بهارستان احضار کرد.

هم اکنون جلسه ویژه بورسی کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد درحال برگزاری است.

همچنین بخوانید

رئیس مجلس در این جلسه خطاب به تیم اقتصادی دولت گفت: هیچ توجیهی را نمی پذیریم، کارنامه شما همین نوسان بی حساب و کتاب بورس است و قاطعانه برخورد می کنیم.

آنطور که مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی از این جلسه گزارش داده است؛ قالیباف تأکید کرده که موضوع را در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا حتما پیگیری می کند.

رئیس مجلس همچنین گفته است: در ماه های گذشته مجلس یازدهم به صورت مداوم مساله بورس را پیگیری کرده است و هر اختیار و ابزاری که وزیر اقتصاد و سازمان بورس نیاز داشتند، به آنها داده شد. ۴۰ روز پیش هم به وزیر اقتصاد گفتم بازار سرمایه دچار سوء مدیریت است و باید اصلاح شود.

چطور ممکن است وقتی قیمت ارز بالا می رود بازار سرمایه دچار آسیب می شود و وقتی قیمت ارز کاهش می یابد هم این آسیب وجود داشته باشد؟ این جزء سوءمدیریت است؟ رئیس دولت رسما از مردم دعوت کرده و به آنها اطمینان داده است. مردم باید این بودن دولت را احساس کنند.

 

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا