امور زیربناییراه و ساختمان

دشمن می‌خواهد با ساقط کردن ارزش پول ملی، مردم ایران را از انقلاب جدا کند

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: هدف‌گذاری دشمن این است که با ساقط ارزش پول ملی کشورمان پیروز شوند و مردم را از نظام و انقلاب جدا کنند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،، محمد اسلامی در مراسم افتتاح پروژه‌های هوانوردی، عمرانی به ارزش دو هزار میلیارد ریال در فرودگاه مهرآباد به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: در شرایطی که تمام نفس‌ها در سینه حبس شده بود و کسی باور نمی‌کرد که رژیم تا دندان مسلح پهلوی و یکی از متحدان آمریکا و استکبار جهانی ساقط شود، امام ما قادر شد حکومتی را ایجاد کند که با اراده ملت تعیین شده باشد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تا سال‌ها آمریکایی‌ها باور نمی‌کردند که این انقلاب به پیروزی رسیده و مستقر شده باشد و آنها حرف از ماندگاری یک یا دو ماه می‌زدند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان فکر می‌کردند به زودی به کشور برمی‌گردند اما این آرزو را به گور بردند گفت: ملت ایران دست از شرف و عزت خود بر نداشت و توانستیم با خودباوری مسیر عزت را طی کنند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: باید مطمئن باشیم با یک خودباوری تمام جلوه‌های شکوفایی را فراهم می‌کنیم و به غیر از این مسیر به عزت نخواهیم رسید.

اسلامی با بیان اینکه این ایده و تفکر که بدون تکیه به بیگانه و نظام استکبار و بر اساس موازین الهی کشور را به پیشرفت برسانیم سیاست ماست، گفت: هر چند در سال‌های اخیر کشور ما با جنگ اقتصادی درگیر شده و برای مواجهه ایران با جنگ اقتصادی هدف‌گذاری کرده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: هدف‌گذاری دشمن این است که با ساقط ارزش پول ملی کشورمان پیروز شوند و مردم را از نظام و انقلاب جدا کنند.

اسلامی با تاکید بر اینکه بهبود وضعیت اقتصادی مسئولیت مشترک دولت و ملت است گفت: عده‌ای قصد دارند با ایجاد تنش در کشور آب به آسیاب دشمن بریزند اما ما با وجود متخصصان داخلی باید مسیر پیشرفت خود را سرعت دهیم.

اسلامی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمراین وزارت راه و شهرسازی در دهه فجر تاکید کرد: ۵۰۰ پروژه به ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان در این ایا م افتتاح می‌شود که ۱۲ پروژه آن مربوط به فرودگاه مهر‌آباد است و با افتتاح این پروژه‌ها به دنبال ارتقای رضایتمندی مردم هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تحولات و ارتقای خدمات برای بخش هوانوردی واجب است گفت:‌ با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌توانیم کاستی‌های گذشته را جبران کینم و همه باهم یکصدا تا آ‌خر ایستاده‌ایم و برای عزت ایران اسلامی جانفشانی خواهیم کرد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا