ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربناییکسب و کار

با استارت آپ‌های جدید و موفق ایرانی آشنا شوید

اگر دیروز موفق ترین افراد دنیا آن‌هایی بودند که منابع مالی بیشتری در اختیار داشتند امروز موفق‌ترین مردمان، افراد دانش محور، خلاق و دارای مهارت هستند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، امروزه دیگر با اتکای به روش های سنتی نمی‌توان به رشد اقتصادی و افزایش درآمد دست یافت. به عبارت دیگر آنچه امروز تضمین کننده رشد و پیشرفت فردی و گروهی است توان نوآورانه و مبتنی بر دانش است.

در این راستا استارت آپ ها می‌توانند ارزش های جامعه را به سمت تلاش بیشتر و کار تیمی تغییر دهند و با توجه به سودآوری بالاتر و مزیت‌های رقابتی، ابزاری برای افراد دارای مهارت باشند تا فعالیت‌هایی مبتنی بر دانش، خلاقیت و ارزش‌های انسانی به وجود آورند.

همچنین بخوانید

برخی از جنبش‌های آنلاین سهم پر رنگی در این مسیر دارند و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. این جنبش‌های موفق قادر به تبدیل کردن مهارت به ثروت هستند. استارتاپ‌ها می‌توانند نظام‌های ناکارآمد سنتی را بهبود بخشند و بازارهای جدیدی با مشتریان جدید خلق نمایند و همچنین به حل مسائل موجود با شیوه‌ای کارآمد کمک نمایند.

پیرامون این موضوع می توان به به برخی از استارت آپ‌ها اشاره نمود که با ایده های نو، امکانات لازم برای تبدیل مهارت به سودآوری را فراهم نموده‌اند و بستر لازم برای کسب درآمد در حوزه های مختلف را محقق ساخته اند. در این مقاله به چند استارتاپ جدید که در مرکز اطلاع رسانی استارتاپ‌های ایران ثبت شده‌اند اشاره می‌شود:

استارتاپ ست شید: یکی از خلاق‌ترین سایت‌ها جهت مشاوره و راهنمایی گرفتن در خصوص دکوراسیون داخلی منزل است. در این سایت انواع دکوراسیون‌های داخلی زیبا به شما پیشنهاد می‌شود که با نظر طراح‌های حرفه‌ای طراحی شده‌اند، شما بدون هیچ هزینه اضافه‌ای می‌توانید منزل یا محل کار خود را یه زیبایی دکور نمایید.

استارتاپ ترنس کافه: این استارت آپ با توجه به فضای رقابتی ایده‌آل آن برای کاربران و مترجمان و ارائه ایده‌های نو، یکی از پویاترین سایت‌های ایران در ارائه خدمات ترجمه آنلاین است. اهمیت این نوع ارائه خدمات، سرعت مطلوب و اعتبار بالای آن در فضای رقابتی است.

استارتاپ شهر ایران: یکی از کامل‌ترین بانک‌های اطلاعات شهری و گردشگری است که در معرفی رستوران‌ها، پاساژها و هتل‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی همانند تلگرام و اینستاگرام اقدام می‌نماید و محصولات و خدمات متعددی را به مخاطبان خود انتقال می‌دهد.

چنین تلاش‌هایی در قالب گروه‌های تخصصی می‌تواند الگویی برای سایر حرکت‌های مهارت محور باشد که بتوانند تخصص‌ها را را به کار مفید و سودآوری تبدیل نمایند. هر حوزه از فعالیت‌های اقتصادی و تخصصی جهت درآمدزایی نیازمند نیروی محرکه، مبتنی بر نوآوری است. استارت آپ‌ها به طور معمول همیشه با نوآوری همراه بوده‌اند و بدین صورت می‌توانند مناسب‌ترین شکل تحقق اهداف و در نتیجه بهترین مکانیزم تجاری سازی نوآورانه را پیاده نمایند.

همچنین بخوانید

یک دیدگاه

  1. بنظرم مهم ترین چیز رفع نیاز کاربراست
    بین استارتاپ های ایرانی در حوزه گردشگری توریستگاه را واقعا جدی و مفید دیدم
    یعنی من هر اطلاعاتی که راجع به دبی نیاز داشتم را پیدا کردم در این سایت
    امیدوارم کیفیت شان را در همین حد حفظ کنن و ممنون ازشون
    آدرس سایت شون http://www.touristgah.com

دکمه بازگشت به بالا