صنعت، معدن، تجارت

اگر اقتصاد مقاومتی را درک کرده بودیم، انقدر ازتحریم اذیت نمی شدیم

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: اگر ۱۰ سال پیش پیام اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد را درک کرده بودیم شاید امروز تحریم‌ها تا این حد ما را اذیت نمی‌کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، سعید عمرانی عصر امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه توسعه سرمایه‌گذاری، اقتصاد مقاومتی با شرکت‌های برتر اظهار داشت: در شرایطی که ایران از منابع قابل توجهی برخوردار است، زیبنده کشور نیست که سفره مردم دچار اخلال باشد، امیدواریم گذشته‌ها جبران شود.

معاون قضائی دادستان کل کشور افزود: طی ۲ سال اخیر اقدامات خوبی برای حل مشکلات تولید صورت گرفته است البته تا نقطه ایده‌آل فاصله زیادی داریم و هنوز تولیدکننده و سرمایه‌گذاری جایگاه خود را پیدا نکرده‌اند.

وی با تأکید بر لزوم حمایت اجتماعی از کارآفرینان، گفت: طبق آمار ۲ سال قبل برای ایجاد یک فرصت شغلی باید ۵۰۰ میلیون تومان توسط دولت سرمایه‌گذاری صورت می‌گرفت؛ در این شرایط وقتی کارآفرینان اشتغالزایی می‌کنند باید از آنها حمایت شود.

عمرانی تصریح کرد: اگر ۱۰ سال پیش پیام اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد را درک کرده بودیم شاید امروز تحریم‌ها تا این حد ما را اذیت نمی‌کرد. وقتی به مصوبات ستاد تسهیل امور تولید نگاه می‌کنیم می‌بینیم که گرفتاری تولیدکنندگان یا به مقررات مزاحم مربوط می‌شود و یا به مدیران مزاحم؛ مدیری که از امضا کردن می‌ترسد باید جایش را خالی کند و کنار رود.

معاون قضائی دادستان کل کشور تاکید کرد: باید فضایی ایجاد شود که سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان به خصوصی‌سازی، وزارت صمت و قوه قضائیه اعتماد کنند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا