بانکبانک و بیمه

اکنون بهترین زمان برای خرید خانه است

 


معاون وزیر مسکن و شهرسازی با تاکید بر اینکه تا یک‌سال آینده در بخش مسکن جهش قیمتی رخ نخواهد داد، گفت: اکنون بهترین زمان تهیه مسکن برای خریداران واقعی است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،حامد مظاهریان در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی شما از آینده بازار مسکن چیست، اظهار داشت: هدف دولت در حوزه بازار مسکن این است که کسانی را که برای اولین بار تقاضای خرید مسکن دارند پوشش دهد.

همچنین بخوانید
او افزود: یعنی هدف اصلی به جای سرمایه‌گذاری، مصرف نهایی است، بنابراین فارغ از نگاه سرمایه‌ای به مسکن، خانه‌دار کردن افراد مدنظر دولت است.
 این مقام مسئول با اشاره به رکود چهار‌ساله مسکن و ساختمان، افزود: با مراجعه به سطح شهر کاملا مشخص می‌شود که خریداران، حاکم بر بازار شده‌اند و نرخ را آنان تعیین می‌کنند، این موضوع کمک می‌کند تا افراد فاقد مسکن فرصت مناسبی برای خانه‌دار شدن پیدا کنند.
مظاهری گفت: تاکنون حدود ۲۲۰‌هزار نفر در صندوق پس‌انداز یکم ثبت‌نام کرده‌ و سپرده‌های خود را به امانت گذاشته‌اند تا مبتنی بر آن، صندوق دو برابر میزان سرمایه‌گذاری‌شده را تسهیلات بلندمدت بدهد، بنابراین تحت تاثیر تغییر کلان اقتصادی قرار نمی‌گیرد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا