امور زیربناییتعاون و اشتغال

پیام تسلیت روسای سه اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون

روسای سه اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون به عنوان ارکان اقتصاد بخش غیردولتی کشور در پیام مشترکی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از اتاق اصناف ایران، روسای سه اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون به عنوان ارکان اقتصاد بخش غیردولتی کشور در پیام مشترکی ضایعه رحلت یار دیرین امام (ره) و رهبری را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

همچنین بخوانید

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ایران اسلامی ناباورانه فقدان بزرگ مردی را به سوگ نشسته است که در طول شصت سال فعالیت  پر ارزش سیاسی و مدیریتی خود نقش بی مانندی در تاسیس انقلاب اسلامی و همراهی با معمار کبیر آن حضرت امام خمینی(ره) سلف شایسته ایشان حضرت آیت الله خامنه ای از خود به جای گذاشته است.

آیت الله هاشمی رفسنجانی رضوان اله تعالی علیه استوانه ای محکم، مجاهدی خستگی ناپذیر و همراهی صادق و مدیری توانمند و یاریگری بی بدیل در تمامی نقاط عطف تاریخ انقلاب و نظام بود و این نقش را در تمامی عرصه ها به شایستگی ایفاء نمود و فقدان ناباورانه ایشان جز به لطف ویژه حضرت حق تسلی نخواهد یافت.

ارکان اقتصاد بخش غیردولتی جمهوری اسلامی- اتاق های ایران، تعاون و اصناف- ضایعه ارتحال فرزند معنوی امام (ره) و یار همراه رهبری معظم انقلاب را صمیمانه محضر حضرت بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری، بیت مکرم ایشان و ملت بزرگ ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از فعالان حوزه اقتصادی کشور می خواهد تا به پاسداشت سال های متمادی نقش آفرینی ایشان در به ثمرنشستن و باروری نهال انقلاب در مشایعت و قدردانی از ایشان از هیچ کوششی فروگذار ننمایند.

       غلامحسین شافعی                         بهمن  عبداللهی                               علی فاضلی

رئیس اتاق بازرگانی ایران                رئیس اتاق تعاون ایران               رئیس اتاق اصناف ایران


منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا