قدردانی وزیر راه و شهرسازی از رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی

وزیر راه وشهرسازی طی ارسال نامه‌ای به رئیس، هیأت رئیسه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از زحمات آنان در طول فرآیند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دولت دوازدهم قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، و به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی طی ارسال نامه‌ای به رئیس، هیأت رئیسه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از زحمات آنان در طول فرآیند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دولت دوازدهم قدردانی کرد.

متن نامه دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به شرح زیر است:

رئیس، هیأت رئیسه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

احتراما وظیفه دارم از دقت نظر و رویکرد حرفه‌ای شما نمایندگان عزیز در جریان رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور محترم و حسن اعتمادی که به اینجانب داشتید سپاسگزاری نمایم. بی‌گمان، مدیریت وزارتخانه زیرساختی گسترده‌ای چون وزارت راه و شهرسازی که روزانه نیاز به اخذ تصمیم‌های کلیدی و مهم دارد، بدون هم‌رأیی و هم‌دلی مجلس شواری اسلامی امکان‌پذیر نیست.

اینک اعتمادی که به این وزارتخانه ابراز شد بار مسئولیت اینجانب و سایر مدیران و همکارانم را در سراسر کشور دوچندان می‌کند.

امید است که بتوانم با توکل به ذات باریتعالی و با همکاری بی‌دریغ مجلس شورای اسلامی و با هماهنگی و پشتیبانی قوه قضائیه و با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در راه آبادانی کشور و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش کوشا و موفق باشیم.

 

منبع:ایلنا
خروج از نسخه موبایل