مجمع عادی سالانه رایان بورس برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت رایان بورس برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت رایان بورس روز گذشته سه شنبه ۹۹.۲.۲۸ تشکیل شد. در این جلسه که با حضور نمایندگان شرکت رایان بورس و سایر سهامداران برگزار شد، گزارش هیأت مدیره به مجمع درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰ و اهم برنامه های سال آتی  از جمله، عضویت در نظام صنفی، اخذ گواهینامه رتبه بندی شرکت های انفورماتیکی، ارتقای کیفیت و عملکرد سامانه های موجود و توسعه سامانه های مورد درخواستی سازمان بورس و اوراق بهادار توسط بابک درویش روحانی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت قرائت و ارائه شد.

مجمع به اتفاق آراء گزارش هیأت مدیره و صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰  را به همراه یادداشت‎های توضیحی آن تصویب و گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در مورد گزارش هیأت مدیره، صورت وضعیت مالی، صورت سود و زیان و صورت گردش وجوه نقد برای سال مالی منتهی به تاریخ فوق‌ الذکر توسط حسابرس قرائت شد.

در حاشیه این مجمع بابک درویش روحانی، مدیرعامل شرکت رایان بورس ضمن اشاره به تدوین برنامه راهبردی جدید در این شرکت به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گفت: در سال جاری، مؤلفه‌های راهبردی جدیدی را بر اساس تغییرات ساختاری و تکنولوژی در شرکت رایان بورس تدوین و اجرایی می کنیم.

وی افزود: طراحی و توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری سازمان همچنان اولویت اصلی شرکت است. ضمن اینکه ارائه خدمات نرم‌افزاری و فناورانه به بازار سرمایه در دستور کار رایان بورس قرار دارد.

مدیرعامل شرکت رایان بورس تاکید کرد این شرکت بیش از ۱۰ محصول نرم‌افزاری دارد و یکی از مهمترین مسائلی که باید در برنامه راهبردی این شرکت لحاظ شود، به‌روزرسانی یا بهبود این نرم‌افزارها متناسب با درخواست‌ها و نیازهای سازمان بورس است.

خروج از نسخه موبایل