عرضه صکوک اجاره ۱۲۰۰ میلیارد ریالی ارغوان گستر ایلام

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام (سهامی خاص) به مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد ریال از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران از روز شنبه مورخ ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ به مدت سه روز کاری در نماد صگستر ۵۰۴ عرضه عمومی خواهد شد.


به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا) و به نقل از شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، غلامرضا ابوترابی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام به عنوان بانی در نظر دارد منابع مالی مورد نیاز خود را در قالب اوراق اجاره و از طریق فروش تجهیزات و تاسیسات برقی و مکانیکی به نهاد واسط (شرکت واسط مالی شهریور پنجم) و سپس اجاره به شرط تملیک آنها، تامین کند.

مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه اظهار داشت: این اوراق ۵ ساله و با نرخ ۱۸ درصد می باشد که اجاره بهای آن هر شش ماه یک‌بار از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می شود.

وی در خصوص ارکان انتشار این اوراق توضیح داد: ضامن این اوراق بانک تجارت بوده و بازارگردان و متعهد پذیره نویس آن شرکت تامین سرمایه کاردان است. همچنین، عامل فروش این اوراق شرکت کارگزاری بانک تجارت است.

خروج از نسخه موبایل