کسب و کار

کسب درآمد میلیونی از سنگ ساختمانی بدون نیاز به سرمایه اولیه

آیا تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که چگونه میتوان در شرایط اقتصادی فعلی بدون نیاز به سرمایه اولیه به درآمدی قابل قبول رسید ؟ این موضوع سال های سال است که به یک دغدغه بزرگ برای نیروی کار جوان کشورمان تبدیل شده است. معمولا بیشتر مشاغلی که در اطرافمان با آن ها سروکار داریم نیازمند سرمایه ی اولیه ی زیادیست که متاسفانه اکثر افراد توانایی تامین آن را ندارند. حتی اگر این سرمایه را نیز در اختیار داشته باشیم  ریسک از دست رفتن سرمایه ای که به احتمال زیاد تمام دارایی ما در زندگیست نیز همواره با ما خواهد بود. در این مقاله ما به سراغ یک شغل جذاب رفته ایم که علاوه بر حل این مشکل همیشگی مزایای بسیار زیاد دیگری نیز دارد.

همکاری در فروش انواع سنگ های ساختمانی

بازرایابی 

شاید با شنیدن کلمه بازاریابی تا حدودی از خواندن ادامه این مقاله نا امید شده باشید زیرا این شغل پر حرف و حدیث برای اکثر جویندگان کار تداعی کننده خاطرات خوبی نیست اما بهتر است کمی حوصله به خرج دهید تا دیدتان نسبت به این کار عوض شود.

اگرچه بسیاری از بازاریابی ها جزو مشاغل خسته کننده و کم درآمد هستند و فرد بازاریاب پس از مدت کوتاهی سرو کله زدن با انبوهی از افراد با سلایق گوناگون دست از پا دراز تر به دنبال شغل جدیدی میگردد اما بهتر است کمی موشکافانه تر به دنبال دلایل این خستگی باشیم .

همچنین بخوانید

۱ – در اکثر موارد بازاریاب برای دسیتابی به نتیجه دلخواه باید با تعداد بسیار زیادی از افراد از قشرهای مختلف جامعه در تماس باشد.

۲- رقبای بسیار زیاد محصولات مورد نظر شما و شباهت محصولات به یکدیگر باعث میشود تا بازاریابی چنین محصولی بسیار سخت و طاقت فرسا باشد.

۳- قیمت پایین اکثر کالا های موجود در بازار شما را ناچار میسازد تا برای دستیابی به یک سود متوسط تعداد بسیار زیادی از یک محصول را به فروش برسانید.

۴- وجود نمونه های مشابه خارجی کار بازاریابی برای محصولات داخلی را سخت تر خواهد کرد.

۵- ساعات کاری مورد نیاز برای بازاریابی در اکثر موارد آنقدر زیاد است که بازاریابان عطای آن را به لقایش بخشیده و بازهم به دنبال شغلی جدید باشند.

 

همه موارد ذکر شده به علاوه تعداد بسیار زیادی از موارد مشابه شاید شما را از انجام چنین کارهایی بازدارد اما در ادامه با ما باشید تا یک شغل جذاب در حوزه بازاریابی به شما  معرفی کنیم.

بازاریابی سنگ ساختمانی

امروزه سنگ های ساختمانی جزو متریال های پرمصرف در صنعت ساخت و ساز محسوب میشوند. تولید کنندگان این سنگ ها بلوک های خام را از معادن موجود در کشور خریداری کرده و سپس در کارخانه های سنگبری فرآوری کرده و آماده مصرف میسازند. پس از این مرحله سنگ فروشی های موجود در شهرهای مختلف این محصولات را از کارخانه ها خریداری کرده و با قیمت های بالاتری به دست مصرف کننده میرسانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سنگ های ساختمانی اینجا کلیک کنید.

برخلاف بازاریابی های معمول بازاریابی سنگ های ساختمانی هیچکدام از معایب گفته شده را ندارد و همه مواردی که تا به حال در مورد آن صحبت شد را میتوان به عنوان مزیت برای آن به کار برد.

افرادی که در حوزه ی سنگ های ساختمانی فعالیت میکنند معمولا مشخص شده و محدود هستند و این مورد دسترسی شما به بازار هدفتان را بسیار راحت خواهد کرد.

بیشتر محصولات در این حوزه به علت طبیعی بودن هیچگونه نمونه ی مشابه داخلی و خارجی ندارد عملا شما در حال فروش یک محصول خاص و متفاوت با سایرین هستید.

البته به وجود تمام این مزایا شیوه سنتی بازاریابی سنگ ساختمانی نیز معایب خاص خود را داراست، از جمله معایب فروش سنتی سنگ های ساختمانی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

۱ – محدود بودن انتخاب مشتریان با توجه به تنوع بسیار زیاد محصولات

۲- کمتر شدن حاشیه سود تولید کنندگان به علت عدم امکان نظارت بر قیمت ها

۳- افزایش قیمت نهایی محصول به علت وجود واسطه ها

۴ – زمان بر بودن بازاریابی به علت وجود مسافت زیاد بین تولید کننده و مصرف کننده

۵ – نیاز به نمونه های واقعی محصول و مشکلات حمل این نمونه ها توسط بازاریابان از جمله وزن بسیار زیاد آنها

این رویه سال های سال است که ادامه داشته و با وجود معایبی که این روش ها هم برای مشتریان و هم برای تولید کنندگان به همراه داشته اما نبود جایگزین مناسبی برای آن مانعی برای بهبود روشهای فروش به وجود آورده است. اما در سال های اخیر و با توجه به رشد روزافزون وسایل ارتباطی و شبکه های اجتماعی نوع نوینی از بازیابی سنگ های ساختمانی به وجود آمده است که تقریبا تمام معایب بازاریابی سنتی را درخود حل کرده است.

 

همکاری در فروش و یا (Affiliate marketing) مفهومیست که به تازگی در حوزه بازاریابی رونق پیدا کرده است. در این روش شما بدون داشتن سرمایه اولیه میتوانید درآمد نسبتا زیادی کسب کنید. در واقع این روش یک معامله دو سر برد است که هم با افزایش فروش تولید کننده باعث رونق کسب و کار او میگردد و هم با پرداخت درصدی از سود فروش به بازاریاب به عنوان پورسانت باعث درآمدزایی برای بازاریاب خواهد شد.

اگرچه همکاری در فروش مزایای بیشماری دارد اما ما در اینجا به چند مورد از مزایای همکاری در فروش در حوزه سنگ اشاره میکنیم:

  • به هیچگونه سرمایه اولیه ای نیاز ندارد.
  • در این روش نیازی به تولید محصول، انبار کردن یا پرداخت هزینه های مربوط به حمل و نقل و بسته بندی کالا ندارید و تنها با جذب مشتری می توانید کمیسیونی بر مبنای عملکرد خود دریافت کنید.
  • داشتن ساعات کاری منعطف در این سیستم باعث سهولت انجام آن توسط شما می شود.
  • بازاریاب یا همکار در فروش صرفا به عنوان یک رابط بین فروشنده و خریدار بوده و هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرید، خدمات پس از فروش، پشتیبانی و تحویل کالا ندارد و تمامی این موارد بر عهده فروشنده است.
  • به خاطر قیمت نسبتا بالا و حجم فروش زیاد سود بسیار بالایی دارد.
  • اکثر سختی های فروش مانند تامین و ارسال به عهده تولید کننده خواهد بود.
  • شما به عنوان عضوی از مجموعه تولید کننده شناخته خواهید شد و این خود اعتباری برای شما محسوب میشود.
  • محصول شما منحصر به فرد است و این مورد رقابت را برای شما ساده تر خواهد کرد.
  • به تخصص و تجربه بالا نیاز ندارید.

فروش سنگ ساختمانی

گروه آتی سنگ

گروه آتی‌سنگ در سال ۱۳۹۵ به منظور «تولید تخصصی مرمریت پرشین سیلک از معدن بیات» کار خود را با یک کارخانه شروع کرد و هم اکنون پس از ۵ سال  با تولید در ۷ کارخانه ، ماهیانه کمی بیش از ۲۸۰۰۰ مترمربع مرمریت زیبای پرشین سیلک را در ابعاد «تایل و اسلب» در گستره استان فارس تولید می کند. هم اکنون بیش از ۱۹۰ نفر بصورت تمام وقت در گروه آتی سنگ مشغول به کار می باشند. گروه آتی سنگ وابسته به معدن باقرآباد ( بیات) است فلذا با دسترسی نامحدود به سنگ خام ارزشمند این معدن صرفا به تولید این سنگ زیبا مبادرت ورزیده است. تامین و تولید سنگ پرشین سیلک برای ۱۰۰ هزارمترمربع پروژه واقع در تهران، یزد، کرمانشاه، مشهد، … و تزریق در بازار از طریق بهترین توزیع کنندگان در سراسر کشور و صادرات به کشورهای مختلف از جمله موفقیت های گروه آتی سنگ می باشد. شرکت در نمایشگاههای  معتبر داخلی و خارجی و تاسیس گروه اجرایی نصب و مرمت سنگ از دیگر فعالیتهای آتی سنگ می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سنگ های مرمریت اینجا کلیک کنید.

سامانه همکاری در فروش گروه آتی سنگ

گروه آتی سنگ با توجه به افزایش توان تولیدی خود قصد دارد با صدور یک فراخوان از تمامی افرادی که به کار در حوزه ی سنگ های ساختمانی علاقه دارند دعوت به همکاری به عمل آورد.

شما میتوانید با یک عضویت ساده در سامانه همکاری در فروش گروه آتی سنگ به عضویت این مجموعه بزرگ درآمده و مزیای آن بهره مند شوید. برای عضویت در سامانه همکاری در فروش گروه آتی سنگ به هیچ گونه شرایط خاص و یا سرمایه ی اولیه ای نیاز ندارید . حتی اگر با بازار سنگ و پیچیدگی های آن نیز آشنایی ندارید جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا طبق برنامه ریزی های صورت گرفته یکی از برنامه های اصلی این گروه  آموزش به افراد تازه کار است.

صادرات سنگ ساختمانی

مزایای این همکاری

کار در حوزه ی تولید سنگ های ساختمانی بسیار سخت و طاقت فرساست. این کار از یک طرف نیازمند تجربه و تخصص بسیار زیادی بوده که بسیاری از داشتن آن محروم هستند و از طرف دیگر نیازمند هزینه ی اولیه و همچنین سرمایه در گردش بسیار بالاییست که با شرایط اقصادی این روز های کشور تامین چنین سرمایه ای برای بسیاری از افراد دارای تخصص و علاقه مند به این کار تقریبا ناممکن است. اما با وجود تمام این مشکلات باید این مژده را به شما بدهیم که با همکاری با گروه آتی سنگ عملا تمام این مشکلات را از میان برداشته اید و هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت زیرا گروه آتی سنگ انجام تمام این مراحل را به عهده گرفته است. ​​​​​​​

  • شما به هیچ سرمایه ی اولیه ای جهت شروع کار نیاز ندارید.
  • به هیچ مکانی جهت انبار کردن محصولات احتیاج ندارید.
  • شما در هیچ کدام از مراحل نسبتا سخت تولید سهیم نخواهید شد و تمام این مراحل توسط گروه آتی سنگ انجام خواهد شد.
  • مسئولیت بسته بندی و ارسال تمام کالا ها برعهده تولید کننده خواهد بود.
  • تضمین کیفیت و کمیت اجناس فروخته شده با گروه آتی سنگ خواهد بود.
  • درآمدی که از این طریق کسب خواهید کرد نسبت به کاری که انجام می دهید عدد بسیار قابل توجهی است.
  • معمولا محصولات گروه آتی سنگ در پروژه های بزرگ به کار میرود و این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی بر درآمد شما داشته باشد.
  • شما همکار رسمی گروه آتی سنگ شناخته میشوید و به شما به چشم یک واسطه نگاه نخواهند کرد که این خود امتیاز بسیار مثبتی محسوب می شود.

میزان درآمد

یکی از نقاط قوت این همکاری میزان بالای درآمدیست که همکاران فروش در این گروه خواهند داشت.

طبق آنچه که از وبسایت این گروه بر می آید پورسانت دریافتی همکاران گروه آتی سنگ دارای یک کف و سقف معین میباشد و در این بین پارامترهایی وجود دارد که میتواند مقدار این پورسانت را بین این دو نقطه جا به جا کند.​​​​​​​

حداقل پورسانت = ۴%

حداقل  مقدار پورسانت برای اعضا تازه وارد اعمال میشود که عددی برابر با ۴ درصد از کل مبلغ فروش میباشد . برای اینکه به درک درستی از این عدد برسید برایتان یک مثال میزنیم. فرض کنید یکی از همکاران گروه آتی سنگ در یک پروژه موفق به فروش ۵ هزار متر سنگ پرشین سیلک شده است. میانگین قیمت سنگ های پرفروش گروه آتی سنگ چیزی در حدود ۴۵۰ هزار تومان در هر متر است. پس مبلغ کل این قرارداد بالغ بر دو میلیارد و دویست و پنجا میلیون تومان خواهد شد. با یک حساب سرانگشتی میتوان دریافت میزان پورسانت حداقلی از این قرارداد چیزی در حدود ۹۰ میلیون تومان خواهد بود. در واقع اگر فرد در طول یکسال تنها یک کیس شبیه به این را به سرانجام برساند ماهیانه ۷.۵ میلون تومان درآمدزایی کرده است. نکته جالب تر این اینجاست که فقط در یک مورد و در مجتمع مگاپارس تهران ۲۵۰۰۰ متر مربع پرشین سیلک به کار رفته است. ​​​​​​​

 

حداکثر پورسانت = ۶%

اما قضیه به اینجا ختم نمی شود . همکاران فروش در این مجموعه میتوانند میزان این پورسانت را تا ۵۰ درصد افزایش دهند و به ۶ درصد از مبلغ فروش برسانند. اولین راه برای افزایش درصد پورسانت معرفی یک همکار دیگر به گروه آتی سنگ است. درصورتی که شما بتوانید یک نفر دیگر را به عنوان همکار به این مجموعه معرفی کنید با اولین فروش موفق فرد معرفی شده به میزان ۰.۵ درصد به پورسانت شما افزوده خواهد شد. توجه داشته باشید که حداکثر افراد معرفی شده میتواند تا ۲ نفر باشد و از آن پس معرفی افراد تاثیری در میزان پورسانت نخواهد داشت. و اما راه دیگری که برای شما قرار داده اند تا درآمد خود را افزایش دهید میزان فروش شماست. بالاخره باید بین همکاری که ۵ فروش موفق به ثبت رسانده است با همکار دیگری که فقط یک فروش انجام داده است تفاوت قائل شد. بدین ترتیب به ازای هر ۵ فروش موفق ب میزان ۰.۵ درصد به پورسانت شما افزوده خواهد شد. حداکثر مقدار افزایش پور سانت از این طریق نیز ۱ درصد خواهد بود.به این ترتیب و با توجه به مطالب گفته شده شما میتوانید با معرفی دو نفر (معرفی که منجر به فروش شود) و ثبت ۱۰ فروش موفق میزان پورسانت خود را به عدد فوق العاده ۶ درصد برسانید. جالب است بدانید که این فرد در مثال قبل درآمدی بالغ بر ۱۳۵ میلیون تومان خواهد داشت. یعنی به طور متوسط ۱۱ میلیون تومان در ماه آن هم فقط با یک فروش موفق در سک سال!

شما میتوانید از طریق این لینک به صفحه همکاری در فروش گروه آتی سنگ دسترسی داشته باشید.

همکاری در فروش سنگ

همچنین بخوانید

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام
    وقت بخیر
    سال نو مبارک
    چطور میشه نمایندگی آتی سنگ رو توی شهر بروجرد داشته باشم
    با صنعت سنگ و انواع سنگ ساختمان آشنایی دارم
    و تا حالا هم چندین مورد بازاریابی و فروش سنگ در متراژهای بالا داشته ام
    لطفا راهنمایی کنید.
    مغازه هم میتونم بعنوان مکان ثابت دایر کنم

  2. سلام من در شهر قزوین هستم قبلاً توی کار دکوراسیون داخلی ساختمان فعالیت میکردم ولی الان چند وقتی هست بیکارم میتونم به با این شرکت کار کنم آیا در فضای مجازی مثل روبیکا واینستا هم میشود بازاریابی کرد یا باید حضوری کار کرد .

دکمه بازگشت به بالا