صنعت

نمایندگی اشنایدر

برای خرید محصولات الکتریکی با کیفیت، باید از برندهای معتبر استفاده کرد که یکی از این برندها اشنایدر الکتریک نام دارد که به طور تقریبی نیز می‌توان گفت که نمایندگی اشنایدر در سرتاسر دنیا فعالیت می‌کند تا افراد بیشتری شانس به کارگیری از محصولات آن را داشته باشند. این برند به طور کاملاً اختصاصی به تأمین انواع محصولات الکتریکی مشغول است که در صنایع مختلف کاربرد خواهد داشت. از محصولات نام‌آشنای اشنایدر می‌توان به محافظ جان، رله ضربه‌ای، کلید اتوماتیک، وسایل اندازه‌گیری و مواردی از این دست اشاره کرد.

 

حال ما در این مقاله قصد داریم توضیحات بیشتری را در خصوص محصولات مختلف این برند ارائه دهیم تا برای خرید آن‌ها از نمایندگی اشنایدر دچار سردرگمی نشوید. ضمناً در پایان مقاله به یک نمایندگی فعال در ایران که محصولات اشنایدر را به فروش می‌رساند نیز خواهیم پرداخت.

همچنین بخوانید

اتوماسیون صنعتی

در اکثر کارخانه‌ها و به خصوص در خط تولید، نیاز به دستگاه‌هایی وجود دارد تا با استفاده از آن‌ها بتوان از به کارگیری بیش از اندازه‌ی نیروی انسانی جلوگیری کرد. از محصولاتی که در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان به منابع تغذیه، اینورترها، انواع ترانس و سروموتور اشاره کرد که پر واضح است که هر کدام از این دستگاه‌های اتوماسیون صنعتی با بکارگیری از رایانه‌ها مدیریت می‌شوند. گفتنی است که دقت در انتخاب و خرید این تجهیزات اصل مهمی است که باید رعایت شود.

  • شاسی

صنعت برق یکی از گسترده‌ترین صنایع هر کشور به حساب می‌آید و در این حوزه، از محصولات و تجهیزات مختلف نیز استفاده می‌شود که یکی از آن‌ها شاسی است. به طور کلی از این قطعه به جهت مدیریت انواع رله‌های الکتریکی و همچنین کنتاکتورها بکارگیری خواهد شد. همان طور که می‌دانید این نوع تجهیزات دارای تنوع زیادی هستند و با توجه به این که در هر صنعت نمونه‌های مختلفی از آن استفاده می‌شود، توصیه به به کارگیری از نوع مختص به هر حوزه را داریم. از نمونه‌های شاسی نیز می‌توان به باکلیتی اشاره کرد که در نمایندگی اشنایدر قابل تهیه است.

  • کلید اتوماتیک کمپکت

یکی از مشکلاتی که ممکن است در سیستم‌های روشنایی رخ دهد، افت ولتاژ و نوسانات برق است که کنترل این موضوع برای دستگاه‌های صنعتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که در غیر این صورت احتمال ایجاد مشکل در دستگاه‌ها افزایش می‌یابد. برای این منظور از کلید اتوماتیک کمپکت به کارگیری خواهد شد و با توجه به این که در انواع و اقسام به فروش می‌رسد، بهتر است که از نوع با کیفیت آن استفاده شود. با این حال از انواع این کلید می‌توان به نوع قابل تنظیم حرارتی و الکترونیکی اشاره کرد.

  • کلید هوایی

در صنایع مختلف و البته حساس برای آن که بتوان از شبکه‌های مختلف مراقبت کرد باید از کلید‌هایی موسوم به کلیدهای هوایی که در انواع سه و چهار پل وجود دارند، استفاده کرد. این در حالی است که از این کلید در ورودی تابلوها نیز به کارگیری می‌شود. ضمناً اگر نیاز به کلید هوایی به جهت کنترل خطوط دارید بهتر است که انواع آن را از نمایندگی اشنایدر مورد بررسی قرار دهید تا با کیفیت‌ترین آن را خریداری و استفاده کنید. همچنین از دیگر عملکردهای کلید هوایی می‌توان به اندازه‌گیری‌ پارمترهایی مانند هارمونیک اشاره کرد.

  • محافظ جان

همان طور که از نام این نوع تجهیزات صنعتی بر می‌آید، برای این که بتوان سلامت و جان مهندسان و یا انسان‌ها را در برابر جریان‌های نشتی حفظ کرد، به ناچار باید از محافظ جان بهره گرفته شود. در نظر داشته باشید که جریان نشتی نباید از ۳۰ میلی‌آمپر عبور کند که در غیر این صورت ممکن است جان افراد به خطر بیافتد. با این اوصاف در تمامی حوزه‌ها باید از محافظ جان استفاده شود تا در صورت رخ دادن چنین مشکلی، بلافاصله مدار قطع شود. گفتنی است که این محصول در انواع مختلفی مانند تک پل، ترکیبی و چهار پل در بازار فروش قرار دارد.

  • میکرو سوئیچ

از دیگر محصولات برند نمایندگی اشنایدر می‌توان به میکروسوئیچ اشاره کرد که وظیفه‌ی آن قطع و وصل کردن جریان برق است. این محصول دارای یک شاسی از نوع فلز بوده که تا زمانی که به آن فشاری وارد نشود، اقدام به قطع و وصل برق نخواهد کرد. در واقع اگر نیاز به قطع شدن برق باشد، دستگاه با وارد کردن فشار و نگه داشتن آن سبب قطع برق خواهد شد و با رها کردن آن نیز موجب وصل شدن آن می‌شود.

  • بی متال

حفاظت از موتور الکتریکی در برابر اضافه بار از جمله وظایف بی متال است. در واقع اگر در صنایع مختلف نیاز به یک رله حفاظتی باشد، بدون شک از این‌گونه تجهیزات استفاده می‌شود که دارای سه تیغه بوده و به صورت مجزا و البته کنار هم قرار خواهند داشت. ضمن این که از بی متال برای مشخص کردن خطای دو فاز و تعیین درجه حرارت بعضی دستگاه‌ها مانند گریل نیز به کارگیری خواهد شد.

  • کلید مینیاتوری

حفاظت از کلیه‌ی مدارهای الکتریکی در برابر جریان‌های غیرمجاز که اکثراً در صنعت برق از آن به کارگیری می‌شود، از وظایف اصلی کلیدهای مینیاتوری است. از انواع این کلید نیز می‌توان به فیوزهای کندکار و تندکار اشاره کرد که هر یک از این کلیدها از یک عملکرد خاصی برخوردار هستند. ضمن این که کلیدهای مینیاتوری که در نمایندگی اشنایدر به صورت کاملاً اصل به فروش می‌رسند در انواع تک پل، دو پل، سه پل و چهار پل وجود دارند.

معرفی نمایندگی اشنایدر صنعت در روز در ایران

در این مطلب سعی کردیم با توجه به نیازهای صنایع مختلف به دستگاه‌های الکتریکی، انواع این‌گونه محصولات را با جزئیات بهتری به شما عزیزان ارائه دهیم تا چنانچه نیاز به هر یک از تجهیزات الکتریکی داشتید، با اطلاعات بیشتری اقدام به خرید کنید. اما استفاده از یک نمایندگی معتبر در ایران که بتواند شرایط بهتر و ایمن‌تری را برای خرید چنین محصولاتی در اختیار افراد حقیقی و حقوقی قرار دارد نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بدین ترتیب بر آن شدیم که از نمایندگی اشنایدر الکتریک صنعت روز در ایران رونمایی کنیم. این تیم تخصصی در زمینه‌ی تأمین انواع قطعات، طراحی و ارائه‌، نصب و راه‌اندازی و همچنین مشاوره قبل از خرید به شما عزیزان خدمت‌رسانی می‌کنند که پر واضح است برای هر گونه ارتباط با این تیم، می‌توانید از راه‌های قرار داده شده در ادامه‌ی این مقاله استفاده کنید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا