انرژی

دستور وزیر نیرو برای تقویت پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب در دشت ورامین 

ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از صدور دستور وزیر نیرو برای تقویت پروژه های حوزه آب و فاضلاب دشت ورامین خبر داد.

حسین نوش آبادی صبح امروز  سه‌شنبه ۱۶ شهریور ماه در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار با وزیر نیرو و دستورات مهمی که طی این دیدار از سوی وزیر صادر شده است، بیان کرد: در این دیدار، با اشاره به وسعت جغرافیایی و جمعیت ۸۰۰ هزار نفری سه شهرستان ورامین ، پیشوا و قرچک و نیاز مردم به آب شرب سالم و نیز آب زراعی جهت تأمین نیاز کشاورزی ، خواستار افزایش حقّابه شرب و کشاورزی شدم ، همچنین در خواست کردم که سهم برخورداری دیار پانزده خرداد، از سد ماملو به دو برابر افزایش پیدا کند تا عدالت در توزیع آب، رعایت شود.

همچنین بخوانید

نوش آبادی افزود: در این دیدار، همچنین ضرورت ساخت و تکمیل پروژه‌های تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرهای ورامین و قرچک و جدا کردن ردیف ملی اعتبار تصفیه خانه ورامین از پاکدشت، توسط دکتر نوش‌آبادی مورد تاکید قرار گرفت.

وی با اشاره به تقویت پست ۶۳ کیلو وات برق بخش جوادآباد و تقویت پست‌های فوق توزیع برق شهرهای پیشوا، ورامین و قرچک، افزود: طرح این موارد از دیگر موضوعاتی بود که مطرح و مورد تاکید قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: افزایش تخصیص آب سد ماملو، افزایش اعتبارات و بودجه‌های مربوط به پروژه‌های تصفیه خانه فاضلاب شهرهای ورامین و قرچک، جدا کردن ردیف ملی اعتبار تصفیه خانه ورامین از پاکدشت، افزایش اعتبارات مربوط به احداث پست ۶٣ کیلو وات برق بخش جوادآباد و تقویت پست فوق توزیع برق شهرهای ورامین، پیشوا و قرچک، از جمله دستورهای وزیر نیرو بود که در این دیدار، صادر شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا