دستور وزیر نیرو برای تقویت پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب در دشت ورامین 

ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از صدور دستور وزیر نیرو برای تقویت پروژه های حوزه آب و فاضلاب دشت ورامین خبر داد.

حسین نوش آبادی صبح امروز  سه‌شنبه ۱۶ شهریور ماه در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار با وزیر نیرو و دستورات مهمی که طی این دیدار از سوی وزیر صادر شده است، بیان کرد: در این دیدار، با اشاره به وسعت جغرافیایی و جمعیت ۸۰۰ هزار نفری سه شهرستان ورامین ، پیشوا و قرچک و نیاز مردم به آب شرب سالم و نیز آب زراعی جهت تأمین نیاز کشاورزی ، خواستار افزایش حقّابه شرب و کشاورزی شدم ، همچنین در خواست کردم که سهم برخورداری دیار پانزده خرداد، از سد ماملو به دو برابر افزایش پیدا کند تا عدالت در توزیع آب، رعایت شود.

نوش آبادی افزود: در این دیدار، همچنین ضرورت ساخت و تکمیل پروژه‌های تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرهای ورامین و قرچک و جدا کردن ردیف ملی اعتبار تصفیه خانه ورامین از پاکدشت، توسط دکتر نوش‌آبادی مورد تاکید قرار گرفت.

وی با اشاره به تقویت پست ۶۳ کیلو وات برق بخش جوادآباد و تقویت پست‌های فوق توزیع برق شهرهای پیشوا، ورامین و قرچک، افزود: طرح این موارد از دیگر موضوعاتی بود که مطرح و مورد تاکید قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: افزایش تخصیص آب سد ماملو، افزایش اعتبارات و بودجه‌های مربوط به پروژه‌های تصفیه خانه فاضلاب شهرهای ورامین و قرچک، جدا کردن ردیف ملی اعتبار تصفیه خانه ورامین از پاکدشت، افزایش اعتبارات مربوط به احداث پست ۶٣ کیلو وات برق بخش جوادآباد و تقویت پست فوق توزیع برق شهرهای ورامین، پیشوا و قرچک، از جمله دستورهای وزیر نیرو بود که در این دیدار، صادر شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل