اقتصاد کلان

حسین زهی: انتظار می رود هرچه زودتر نتیجه برنامه های تیم اقتصادی دولت در سفره مردم نمایان شود

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه روز به روز قیمت کالاها به ویژه محصولات اساسی مورد استفاده مردم به صورت سرسام آور افزایش یافته و نظارتی بر روی قیمت ها نمی شود.

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت کنترل قیمت کالاها در بازار بیان کرد: دو موضوع جان و مال آدمی از هرچیزی بالاتر است. در بحث سلامت مردم اکنون اولویت اول کنترل بیماری کرونا است که دولت باید توجه ویژه داشته باشد و خوشبختانه گام های خوبی در بحث واکسیناسیون برداشته شده است.

همچنین بخوانید

وی در ادامه اظهار کرد: اما مسئله بعدی بحث معیشت مردم است. تیم اقتصادی دولت حدود یک ماه است که کار خود را آغاز کرده و انتظار از دولت مردمی تحقق سریع تر شعارهایی است که در بحث بهبود وضعیت معیشتی مردم داده اند. هم رییس جمهور و هم وزرا در زمان رای اعتماد برنامه ها و وعده هایی را برای کنترل قیمت ها در بازار ارائه کردند و اکنون انتظار داریم نتیجه تحقق آن را در زندگی مردم ببینیم.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه روز به روز قیمت کالاها به ویژه محصولات اساسی مورد استفاده مردم به صورت سرسام آور افزایش یافته و نظارتی بر روی قیمت ها نمی شود. امروز گوشت قرمز از سفره مردم حذف شده و گوشت سفید نیز قیمت بالایی دارد. قیمت سایر کالاها نیز افزایش می یابد.

وی در ادامه تاکید کرد: لازم است هرچه سریع تر تیم اقتصادی دولت به طور جدی برای کنترل قیمت ها در بازار ورود کند و به برنامه هایی که ارائه کرده است جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا