رشد ۳۸ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ آخر مهرماه


شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۳۸هزار و ۹۸۵واحد افزایش، معادل ۲.۷۹درصد رشد کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۳۰میلیارد و ۲۴۱میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۴۸هزار و ۴۱۸میلیارد ریال در بیش از ۲میلیون و ۶۵۶هزار و ۷۴۵دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۶ درصد رشد، ۲ و ۱۳درصد افت را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۴۷۱۴میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۸هزار و ۱۳۶میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲۲.۶۵ و ۳۳.۷۴ درصد کاهش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۳۰مهر با ۳۸هزار و ۹۸۵واحد افزایش، معادل ۲.۷۹درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۳۶هزارو ۳۷۲واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۴هزار و ۴۸۶واحد افزایش، معادل ۱.۱۴درصد رشد کرد و رقم ۳۹۷هزار و ۲۶۴واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۴۰هزار و ۶۳۴واحد رشد به رقم ۱۰۷۸هزار و ۳۵۴واحد و شاخص بازار دوم با ۴۱هزار و ۴۶واحد افزایش، به عدد ۲ میلیون و ۸۱۱هزار و ۷۸۵واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۳.۹۲درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱.۴۸درصد افزایش همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

خروج از نسخه موبایل