امور زیربناییتعاون و اشتغال

دولت سیزدهم برای شنیدن دغدغه کارگر و کارفرما گوش شنوایی دارد

اراک – معاون وزیر کار گفت: تلاش دولت در راستای کاهش مسائل و دغدغه‌های کارگر و کارفرما است و دولت سیزدهم برای شنیدن دغدغه این قشر گوش شنوایی دارد.

همچنین بخوانید

اراک-معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: گوش شنوا برای شنیدن دغدغه جامعه کارگر و کارفرما وجود دارد و تلاش دولت سیزدهم بر آن است که برای کاهش مسائل ودغدغه‌های این قشر اقدامات لازم را صورت دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علی حسین رعیتی فرد عصر دوشنبه در نشست با تشکیلات کارگری و کارفرمایی استان مرکزی در اراک اظهار کرد: جامعه کارگری کشور ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این قشر همواره در خط مقدم و خط تولید از ارزش‌های نظام و کشور دفاع کرده و مقابل دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه استان مرکزی ظرفیت‌های غنی در حوزه تولید و صنعت دارد، اظهار کرد: نیروهای کارگری این استان از اقشار زحمتکش هستند که سهم بسزایی در روند توسعه صنعتی کشور ایفا کرده‌اند.

معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: گوش شنوا برای شنیدن دغدغه جامعه کارگر و کارفرما وجود دارد و تلاش دولت سیزدهم بر آن است که برای کاهش مسائل ودغدغه‌های این قشر اقدامات لازم را صورت دهد.

رعیتی‌فرد ادامه داد: در موقعیت حساس اقتصادی ممکن است همه مشکلات جامعه کارگری حل نشود اما تمامی توان به‌کار گرفته شده تا وضع موجود به سمت مطلوب حرکت کند.

وی بیان کرد: تلاش بر این است از ظرفیت فکری کارگر و کارفرما حداکثر بهره‌گیری صورت بگیرد تا اشتراک نظر در موضوعات مختلف حاصل آید.

معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی در پایان بیان کرد: بنا به تصمیم دولت سیزدهم قرار است که هر ماه نشست شورای عالی کار برگزار شود و برای بهتر شدن وضعیت معیشت کارگران کمیته مزد نیز در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا