گروه «اداره بازارهای مالی» در صدر نشست

در جریان معاملات امروز (سه‌شنبه، بیست و پنجم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۷ هزار و ۷۱۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۰۸ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۹۲۹ واحد کاهش، به رقم ۳۸۳ هزار و ۶۴۵ واحد را به ثبت رساند.


به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، برپایه معاملات چهارمین روز معاملاتی هفته، بیش از ۴ میلیارد و ۴۷۹ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۱ هزار و ۳۷۷ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

شاخص بازار اول کاهش ۴ هزار و ۱۵۶ واحدی و شاخص بازار دوم، کاهش ۲۰ هزار و ۲۵۹ واحدی را تجربه کردند.

همچنین گروه اداره بازارهای مالی با ۵۰ هزار و ۸۹۲ معامله به ارزش ۶ هزار و ۵۵۱ میلیارد ریال، گروه شیمیایی با ۳۷ هزار و ۵۵۹ معامله به ارزش ۳ هزار و ۴۰۲ میلیارد ریال، گروه خودرو با ۳۵ هزار و ۸۲ معامله به ارزش ۲ هزار و ۲۳۵ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۳۴ هزار و ۵۴۰ معامله به ارزش یک هزار و ۸۵۷ میلیارد ریال و گروه بانک‌ها با ۱۹ هزار و ۱۱ معامله به ارزش یک هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

گروه صنعتی پاکشو با ۳۳۳ واحد، شرکت بورس اوراق بهادار تهران با ۲۰۰ واحد، شرکت پتروشیمی فناوران با ۱۶۱ واحد، شرکت پالایش نفت تبریز با ۸۹ واحد و شرکت آسان پرداخت پرشین با ۷۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.

در مقابل، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با ۲ هزار و ۷۰۸ واحد، شرکت پتروشیمی پردیس با ۶۸۴ واحد، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با ۵۲۹ واحد، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۴۳۶ واحد و شرکت ملی صنایع مس ایران با ۲۹۸واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

خروج از نسخه موبایل