بانکبانک و بیمه

برگزاری مجمع بازرسی شعب بانک مهر اقتصاد


مجمع بازرسی شعب بانک مهر اقتصاد استان سیستان بلوچستان با حضور عضو هیئت مدیره بانک و معاونین بازرسی و حسابرسی و حقوقی و وصول مطالبات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، یوسف مرتضایی – عضو هیئت مدیره بانک – در این مجمع، شهدای مهر را مدال افتخار این مجموعه دانست و از آنان به عنوان اسطوره های ایثار، مقاومت و شکیبائی یاد کرد و گفت: همکاران شهید الگو و سرمشق مسئولیت پذیری و تعهد به حفظ سرمایه های مردم هستند که تا آخرین لحظه حضورشان در مکان شهادت، هرگز راضی به ترک محل کار خود نشدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: باید با هم افزائی و به کار گیری تمامی امکانات و قابلیت ها در مسیر تحقق اهداف سازمانی و خدمات هر چه بیشتر به عموم هموطنان حرکت کنیم.
مرتضایی در مجمع نهایی بازرسی شعب استان، بر توسعه سهم بازار و مصرف بهینه منابع و کنترل مطالبات جاری تاکید کرد و افزود: شناسائی بازارها و بنگاه های مختلف اقتصادی و جذب مشتریان کلان، موضوع مهمی است که مسئولیت عمده آن به عهده تمامی کارکنان می باشد چرا که همکاران هر استان با توجه به شناخت فرهنگی از محل سکونت خود می توانند زمینه جذب و نگهداری مشتریان را فراهم نمایند.
در ادامه این مجمع –  محسن منشوری  – مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک– ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: بانک مهر اقتصاد از کارکنانی ارزشی، ولایت مدار و اخلاق گرا برخوردار است که این مولفه ها در کنار تلاش و امانتداری همکاران موجب افزایش اعتماد و اطمینان اجتماعی شده است.
منشوری با بیان اینکه نظارت و کنترل سبب پیشگیری از تخلف می شود، رعایت انضباط کاری و اجرای دقیق دستورالعمل ها، در کنار مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را از مهمترین مولفه های ارتقاء سلامت اداری و مالی در سازمان ها دانست.
وی با تاکید بر آموزش در تمامی لایه های سازمانی افزود: آموزش در تمامی سطوح بانک باید جدی گرفته شود چرا که در شرایط فعلی بازار و رقابت شدید بنگاه های اقتصادی، مجموعه ای موفق است که کارکنان آن مجهز به دانش و علوم روز دنیا باشند.
در ادامه، مهدی رمضانی – معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک – نیز در حاشیه برگزاری این مجمع ضمن تاکید بر اهمیت وصول مطالبات و برشمردن راهکارهای اساسی در زمینه کاهش معوقات، گفت: نقش همکاران شعب در این حوزه، بسیار ارزش آفرین است و می توانند با توجه به مساعدت بانک در مبحث طرح مهر ماندگار از فرصت ایجاد شده، استفاده بهینه نمایند.
در پایان این مجمع – ناصر شهرکی – رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان – با ارائه گزارشی از عملکرد استان در حوزه های مختلف منابع، مصارف و معوقات افزود: با توجه به ظرفیت های موجود اقتصادی فراهم شده  در استان همواره تلاش داریم با نفوذ به بازارهای مختلف، نقش موثری در توسعه اقتصادی استان پهناور سیستان و بلوچستان داشته باشیم.
در پایان عضو هیئت مدیره بانک و هیئت همراه با غبار روبی گلزار همکاران شهید، تجدید بیعت دوباره ای با آرمان های والای آن عزیزان نمودند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا