صنعت، معدن، تجارت

بررسی مسائل ۶۰ فعال اقتصادی لرستان/ مسائل مالی در صدر مشکلات

خرم‌آباد- با حضور معاون وزیر صمت درخواست‌ها و مسائل ۶۰ نفر از فعالان اقتصادی لرستان بررسی شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، علی رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همزمان با سفر رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیئت دولت به استان لرستان، با حضور در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت و در دیدار چهره به چهره و بی‌واسطه، مسائل و مشکلات صنعتگران، معدن‌کاران و بازرگانان این استان را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

همچنین بخوانید

۶۰ نفر از فعالان اقتصادی استان لرستان در این برنامه ملاقات عمومی که در قالب میز خدمت حوزه صنعت، معدن و تجارت از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد، به طرح موضوعات، درخواست‌ها و مشکلات خود پرداختند.

علی رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تأمین و تکمیل امکانات زیربنایی، تأمین مالی، بیمه، مالیات، تأمین مواد اولیه، مشکلات مربوط به سامانه جامع تجارت، پروانه بهره برداری معادن و … را از جمله مسائل و مشکلاتی عنوان کرد که در برنامه ملاقات عمومی خود از سوی فعالان اقتصادی لرستان درخواست و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن تجارت، مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، معاون و نماینده ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت را در دیدار چهره به چهره با فعالان اقتصادی این استان همراهی کردند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا